آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

درونگرا vs. برونگرا


•  دوستات برای فهمیدن مشکلات و ایده ها و افکارت باید ازت سوال کنن حتما؟ یا همین که بهت گوش کنن کافیه؟
•  تا حالا شده حس کنی برای فکر کردن مجبوری با یکی حرف بزنی؟ مثلا وقتی داری برای یکی از مشکلاتت میگی، خودت راه حل رو پیدا میکنی ...
•  زمان گفت و گو انرژیت زیاده؟ با حرارت حرف میزنی؟ دستهاتو زیاد تکون میدی؟ یا رفتارت خیلی ملایمه؟
•  در مجاورت اشخاص غریبه خیلی ساکت میشی؟ یا تفاوت چندانی برات نداره؟
•  معمولا وقتی سکوت حاکم میشه سریع یه موضوعی پیدا میکنی و حرف رو شروع میکنی یا کمتر پیش میاد که شروع کننده‌ی بحث باشی؟
•  معمولا صدات بلنده؟ تا حالا شده بهت بگن "فاصلمون دومتره! داد نزن"؟

همه‌ی این موارد تفاوت انسانهای درونگرا و برونگرا رو برای ما مشخص می‌کنه ... باید بتونیم ترجیح دوستان و همکارانمون رو تشخیص بدیم تا بازدهیمون رو بالا ببریم و سوء برداشت‌ها رو تا حد خوبی کاهش بدیم!


------------------------------
پ.ن.1: #پستهای_اینستا
پ.ن.2: پروفایل اینستاگرام من: @sadra_moradian
پ.ن.3: آدرس کانال گروهمون (گروه پرانا): Tlgrm.me/Pranagroup
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

عه راست میگینااا ولی خب در واقع انگار دارم با خودم حرف میزنم .فقط حرفامو به زبون میارم.اصلا مهم نیست طرف چی بگه و چه راه حلی بده !انگار با صدای بلند فکر میکنم
پاسخ:
دقیقا :))
مهم نیست طرف مقابل چی بگه ! همین که افکارت رو برون ریزی میکنی اوکیه ! این یکی از نشونه های قوی برای برونگراهاست
آره همین
خیلی هم رفتار مزخرفیه به نظرم.یه مشکلی رو واسه یکی میگم بعد همونجا راه حلشو پیدا میکنم:| مرض دارم :دی
 این مورد یه جورایی شبیه internal speech هست.بخاطر همین فک کردم شاید نشونه ی درونگراییه
 بقیه ی گزینه ها رو هم که بهشون فکر میکنم می بینم به برونگرایی نزدیک ترم انگار
پاسخ:
اتفاقا خود خود اکسترناله که این :))))
اگه با کسی حرف نمیزدی و اینترنال بود مکالماتت درونگرا بودی ;-)
من اون مورد دومی رو زیاد تجربه کردم.نشونه ی درونگرا بودنه؟؟
پاسخ:
این؟
•  تا حالا شده حس کنی برای فکر کردن مجبوری با یکی حرف بزنی؟ مثلا وقتی داری برای یکی از مشکلاتت میگی، خودت راه حل رو پیدا میکنی ...

نه این برونگرا بودنه :) البته نمیشه با یه نشونه گفت درونگرایی یا برونگرا ! اما این یکی از خصوصیات برونگراهاست :)
من یک دورنگرا هستم.. شدید!
پاسخ:
تبریک :)
قدم بعدی اینه که یاد بگیری چجوری جاهای مورد نیاز ازش استفاده کنی و جاهایی که به ضررته چیکار باید بکنی ...

پیشنهاد میکنم کانالمون رو دنبال کنی ... مطالب خوبی توش گذاشته میشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی