آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تغییرات

دو روز گذشته رو به خودم استراحت مطلق داده بودم! :)

بعد از اون شمالی که رفتیم و غیره، دیگه استراحت منطقی نداشتم!! این درحالیست که تا قبل از این همیشه انقدر وقت تلف شده داشتم که احساس نیازی به استراحت برنامه ریزی شده و منطقی نداشتم :دی
منظورم از استراحت منطقی اینه که انقدر خسته شده باشی که "استراحت کردن" برات معنی پیدا کنه :))

البته الآن که فکرشو میکنم یه تولدی گرفتیم برای یه عزیزی ... اون رو میشه اسم استراحت نصفه روزه روش گذاشت ... البته قطعا استراحت مطلق نبود چون کلی planning و غیره داشت برام :"

این دو روز خیلی خوب بود :) بعد از مدت‌ها فیلم دیدم :))) "هیچ کاری" کردم !! و خوابیدممممم :)))
آماده شدم برای 5 هفته‌ی پرکار دیگه ..


کارهای پیش رو در آینده‌ی نزدیک:
  • تکلیف کامپابلر
  • کوئیز MIR
  • خوندن مقاله برای پروژه کارشناسی
  • استارت زدن مطالعه برای کنکور الگوریتم ارشد و روانشناسی کارشناسی !
  • گوش دادن به voiceهای دکتر شیری
  • خوندن کتاب MBTI
  • جلسه شورا با دکتر صامتی
  • زدن ایمیل به عرش و ویراتک

صدرای جدیدی در راه است ..
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۵)

  • حانیه رحمانی
  • دوتا رشته میخوی بخونی؟!

    ایولا به توانایی :دی


    میگما مگه شیرازی بودید شومو؟!:دی


    یاعلی...
    پاسخ:
    آره 90% ! :)
    نه شیرازی نیستم اما شیرازیا رو دوست دارم :دی
    امیدوارم همون گرایش الگوریتم و محاسبات رو قبول بشی:/
    و خودت در کنارش مطالعات روانشناسی داشته باشی
    پاسخ:
    اشتباه برداشت کردی فک کنم :)
    احتمال 99% جفتشو میخونم ها ! وگرنه اگه میخواستم تغییر رشته بدم که روانشناسی رو از ارشدش ادامه میدادم ..
  • اسپریچو ツ
  • شیرازی جان موفق باشی(((((:
    پاسخ:
    :)))))
    براچی کارشناسی روانشناسی؟!!!
    پاسخ:
    :))) عجیبه اما ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه ست ...
    ترجیح دادم به جای اینکه توی 50 سالگی افسرده بشم که چرا راه خودم رو نرفتم الآن این 4سال رو جبران کنم :)
  • اسپریچو ツ
  • یعنی اینقدر به روانشناسی علاقمند شدی؟o_O
    پاسخ:
    :))) عجیبه اما ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه ست ...
    ترجیح دادم به جای اینکه توی 50 سالگی افسرده بشم که چرا راه خودم رو نرفتم الآن این 4سال رو جبران کنم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی