آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مغزها را باید شست ... باید فکر کرد !

خوبه بعضی وقتا یذره فکر کنیم ...

هممون دم از امام حسین و عزا داری و خیلی غیره‌های دیگه میزنیم ..
اما چند نفر پیدا میشن که بتونن واقعا ادعا کنن که حداقل دارن سعیشونو میکنن ادای امام حسین که نه! ادای هفتاد و یک‌مین یار امام حسین رو در بیارن ؟؟ چند نفر هستن که بتونن ادعا کنن پای حرفشون و اعتقاد خودشون (هرچی که باشه) تا پای جونشون وای میستن ؟؟ چند نفر میتونن پاشن و با قدرت جلوی ظلم (حتی ظلمی که توی دانشگاه به سنواتی‌ها داره اعمال میشه !) قد علم کنن ؟!
چند نفرمون میتونیم بدون ترس تو دعاهامون از خدا بخوایم که "کاش منم زمان امام حسینم می‌زیستم تا بتونم کمکی هرچند کم برای ایشون و زن و بچه‌های بی‌گناه بشم" ؟!

به جز شام برا چه دلیلی عزاداری‌ها رو شرکت میکنیم ؟؟

----------------------------
پ.ن.1: #کمی_فکر_کنیم ...
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

به نظرم اینکه دم از عاشق امام حسین بودن میزنیم اشکالی نداره هرکسی یه طوری عاشق امام حسین میشه این عشق باید شروع بشه بعدش شعور هم اگه عشق واقعی باشه به دنبال این شور میاد.اما با بقیه حرفاتون موافقم... باید سعی کنیم که امام زمان خودمون رو بشناسیم اصلا حالا هم کسی میتونه ادعا کنه که 313امین یار امام زمانه؟!!ان شاالله که خدا ما رو به راه راست هدایت کنه 
پاسخ:
ممنون از نظرتون :)
قبول دارم ... عشق میتونه شروع خوبی باشه اما به شرطی که دنبالش شعور رو بیاره ..
  • امیر بهزادپور
  • سخته مدعی بودن...جای تامل داره..
    پاسخ:
    بله :/ :-تفکر
    سلام
    پاسخ:
    و علیکم !! :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی