آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پست سپاس‌گزاری #2

خدا، مادر، بیژن، صدرا، قلب صدرا، دانشگاه شریف و کتاب "اثر مرکب" ...


ازتون ممنونم


که حتی وقتی حواسم به حضورت نبود رهام نکردی و منو به اینجایی که ایستادم رسوندی ...

که هیچوقت عشقی که بهم دادی رو نمیتونم جبران کنم 3>

که راه منو بهم نشون دادی :)

که نمیترسی از رفتن توی مسیرهای ناشناخته!

که معنی عشق رو میفهمی ... :)

که با سخت‌گیری‌های اساتیدت دهنمونو سرویس کردی اما مرد بار اومدیم ...

که انتخاب کادوی تولد امسال همه‌ی دوستانم رو برام آسون کردی :) (پ.ن.3)


---------------------------

پ.ن.1: دومین پست از پروژه‌ی 1ماهه(30پست) ..

پ.ن.2: ممکن است این 1ماه تمدید هم بشود :)

پ.ن.3: کتاب رو کادو می‌دم ... به همه‌ی کسایی که دارن این پست رو می‌خونن هم پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو! البته خوندن تنها رو پیشنهاد نمیکنم!! عمل کنید بهش.

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

  • حانیه رحمانی
  • میخواسم برم بگیرمش،بعد دیدم قراره هدیش بدی،گفتم یادآوری کنم بم هدیش بدی:دییییی


    یاعلی...
    پاسخ:
    :))))
    علی یارت جوان !
    اون کلیدواژه های اون بالا چین ؟ :)))
    Far
    پاسخ:
    اولین سپاس مخاطبش خداست، دومی مادر، .... :)
    اینقدر گفتی که وسوسه شدم برا خوندنش
    گرفتمش:)
    امیدوارم نتیجه بده
    پاسخ:
    تبریک :)
    منم امیدوارم .. ;-)
  • اسپریچو ツ
  • پس بیا شیراز کتاب رو به من هدیه بده:دی
    پاسخ:
    یادمه شما قرار بود بیای تهران شیرینی بدی :)))
    منتظریم هنوز (اگرم بیام شیراز یه چیزی میگیرم ازت نه که کتاب هم بهت بدم :دی)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی