آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پست سپاس‌گزاری #1

خدا، پدر، فرزانه، صدرا، چشم صدرا، دانشگاه شریف و کتاب "اثر مرکب" ...


ازتون ممنونم


که منو تو لحظه لحظه ی زندگیم هدایت و همراهی کردی ..

که راهنمایی‌هات همیشه صادقانه (هرچند تند) بودن ...

که معنی خیلی چیزها رو به من فهموندی که تا حالا (و شاید تا آخر عمر) تجربشون نکرده بودم ...

که به تصمیم‌هایی که می‌گیری (هرچقدر هم که سخت باشن) عمل می‌کنی ...

که دیدی اون چیزی رو که باید می‌دیدی :)

که "او"ی صدرا رو توی خودت جا دادی ...

که راه رسیدن بهش رو داری به من یاد می‌دی !


---------------------------

پ.ن.1: این اولین پست از یه پروژه‌ی 1ماهه‌ست ..

پ.ن.2: ممکن است این 1ماه تمدید هم بشود :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • افراد و اشخاص ِ خط اول
    پاسخ:
    :)
    یعنی اینقد این اثر مرکب خوبه؟ میرم میخونمش ها!!
    پاسخ:
    به جرئت یکی از بهترین کتابایی بوده که من تا حالا خوندم :)
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • سپاس ازشون;)
    پاسخ:
    سپاس ازشون :)
    کدوما رو منطورته ؟ :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی