آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

از خودم حرف نمیزنم !

خداوند بی نهایت است ولا مکان و بی زمان

اما به قدر فهم تو کوچک می شود و به قدر نیاز تو فرود می اید

و به قدر ارزوی تو گسترده می شود و به قدر ایمان تو کارگشا می شود

و به قدر نخ پیرزنان دوزنده باریک می شود و به قدر دل امیدواران گرم می شود

یتیمان را پدر می شود و مادر.

بی برادران را برادر می شود.

بی همسر ماندگان را همسر می شود.

پیران را عصا می شود و محتاجان به عشق را عشق می شود .


خداوند همه چیز می شود همه کس را به شرط اعتقاد.

به شرط پاکی دل.

به شرط طهارت روح.

به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.


بشویید قلب هایتان را از هر احساس ناروا

و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف

و زبان هایتان را از هر گفتار ناپاک

و دست هایتان را از هر الودگی در بازار.

و بپرهیزید از ناجوانمردی ها

ناراستی ها

نامردی ها!


چنین کنید تا ببینید که خداوند چگونه بر سر سفره شما

با کاسه ای خوراک و تکه ای نان می نشیند .

بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد

و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان می کند

و در کوچه های خلوت شب با شما آواز می خواند


مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود که به شیطان پناه می برید؟

در عشق یافت نمی شود که به نفرت پناه می برید؟

در سلامت یافت نمی شود که به خلاف پناه می برید؟

و مگر حکمت زیستن را از یاد برده اید که انسانیت را پاس نمی دارید؟

 

ملاصدرا شیرازی

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

♡ عاااالیه این ... . فوق العاده..
پاسخ:
اوهوم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی