آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پرانا

بالاخره تلاشهامون داره نتیجه میده و داریم همکاریمونو با شرکت لیان شروع میکنیم :)

خیلی خوشحالم به چند دلیل :دی

یکیش اینه که قبل از ددلاینی که برای خودمون تعیین کرده بودیم داریم اولین شرکت رو اوکی میکنیم ..

دومیش اینه که دست رو دست نذاشتیم و 3تا شرکت دیگه رو هم استارت زدیم و ایشالا از بین اونا هم 2تاشونو میگیریم ...

سومیش اینه که بنده از طفولیت عاشق تدریس بوده و اکنون دارم به این علاقه قلبی خود میرسم :پی


ایشالا فروردین 97 اسم "سمینارهای گروه پرانا" بیشتر به گوشتون میخوره :دی


-------------------------------------

پ.ن.1: #تدریس_مهارت‌های_ارتباطی #تدریس_مهارت‌های_مذاکره #پرانا #لیان #عرش #ویراتک #بیان 

پ.ن.2: پرانا واژه ای سانسکریت به معنای نیروی حیاتی است که وجود این انرژی حیات‌بخش نامرئی عامل سلامتی و زندگی در کره خاکی می‌باشد.

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۶)

Big smile  :)
پاسخ:
:)
پرانا یعنی چی اونوقت؟((:

شیراز هم همایش بذارین، به من تخفیف بدین شاید اومدم:دیییی
پاسخ:
تو پی‌نوشت‌ها اضافه کردم :)

جزء اهدافمون میذارم :))
بیا خواهش اینا کن شاید تخفیفم دادیم :دی
  • حانیه رحمانی
  • پرانا هم اسم قشنگیه ها،
    زود تر نگفتی برا نیوفولدرمون پیشنهادش بدم،
    شد مهرسا :)


    یاعلی...
    پاسخ:
    بله :) ممنون
    مهرسا هم خوبه ;) عیب‌یخ
  • حانیه رحمانی
  • میگما خو منم دارم مهندسی صنایع میخونم دیگه،
    به درد شرکتتون میخورم دیگه...

    گفتم زیاد نگردیندنبال مهندس صنایع،جلوچشمتون نشسته :دی

    یاعلی...
    پاسخ:
    :))))
    چشم .. با شما تماس می‌گیریم :دی

    علی یارت
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • ما برای شما خوشحالیم:)))
    بعدنا
    که هی شرکتا رو گرفتی
    یه پارتی بازی کن منو الکی بذار تو هیئت مدیره :دی
    من از بچگی آرزوم بود هیئت مدیره باشم
    پاسخ:
    :)))))) عاشق خیالپردازیتم :دی
    موفق باشی:)
    پاسخ:
    سپاس :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی