آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

MBTI

روان آدمی بـســــیــااار گسترده‌تر از چیزیست که فکرش را بکنید ...

تیپ‌های شخصیتی و ترجیح‌ها یکی از پایه‌ای ترین مسائل شناخته شده در روانشناسی یونگ(اگر اشتباه نکنم !) هستند ..

ترجیح‌های برونگرا/درونگرا(I/E)، شمی/حسی(S/N)، منطقی/احساسی(F/T) و منظم/منعطف(P/J) چهار ترجیح مورد بررسی در MBTI هستند ...


برونگرا، شمی، احساسی، منظم یا همون ENFJ ... چه جور آدمایی هستن ؟

تقریبا بدیهیه که ENFPها نرم‌ترین‌ها هستن و برعکسش یا ISTJها به قول استادم زامبی اند :)) یعنی کوچکترین تغییری نمیشه توشون داد !

چقدر برای دوستی و در کل رابطه این تیپ‌های شخصیتی مهم هستن ؟ اگه من ENFJ باشم بهترین افرادی که باهاشون میتونم ارتباط بگیرم کدوم دسته ها هستن ؟؟


خیلی وقته پست کوتاه نذاشتم ! اینم البته کوتاه نیست :))) استانداردهام داره جابجا میشه :دی

نقطه سر خط ..

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • من یه بار یه تست شخصیت دادم کاملا از خودم ناامید شدم:دی
    پاسخ:
    :)))))
    پس نیستم:دی
    پاسخ:
    نگفتم به این شدت نیستی که :)))
    من entp ام 8)
    پاسخ:
    مطمئن نباش ! خییلی بالا پایین داره :))
    حتی تستش هم تا 30% اشتباه داره ! باید یه MBTI بلد بشینه باهات حرف بزنه تیپتو در بیاره :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی