آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

من، بعد DA، یهویی !

بعضیا اساسا آدمای با شعوری هستن ... ضمن اینکه بقیه اساسا نیستن اینجوری !!

با بعضیا میشه راجع به خصوصی ترین جنبه های زندگی مشورت کرد ...
با بعضیا میشه دوست شد ...
با بعضیا میشه دوست موند ...
حتی با بعضیا میشه دوستی رو ساخت ...
با بعضیا میشه از ته دل خندید :)
با بعضیا میشه دعوا کرد !! نه از اون دعوا ها که جفتتون عصبانی بشین !!! از اونا که جفتتون خالی شین :)
بعضیا خیلی مهربونن :)
به بعضیا میشه دل بست ! نه از اون دلبستگی ها که مال 1نفره :))) از اونا که عیبی نداره :دی
بعضیا رو میشه دوست داشت :)
بعضیا اگه ببینن حالت خوش نیست، دیگه براشون هیچی مهم نیست جز خوب و خوشحال کردن تو 3>
بعضیا خیلی آدمای خوبین .......

بیایم قابل اعتماد باشیم ..
بیایم دوست همه باشیم :)
بیایم همه رو بخندونیم ..
بیایم نذاریم چیزی تو دل کسی سنگینی کنه ! باهاش دعوا کنیم :دی
بیایم مهربون باشیم ... دوست داشتنی 3>
بیایم برای آدمایی که برامون مهمن care باشیم ...
بیایم آدم خوبی باشیم :|

بیایم آدم باشیم

............

آدم بودن !!

آدم دزدی نمیکنه !
دروغ دزدیدن حقیقته هاااا !!
تهمت دزدیدن آبرو ه ها !
قضاوت ....... :| نکنیم :) همین !
من اگه 200,000تومن از رو زمین که هیچی !! از تو جیب دوستم هم بر دارم، بازم سگم شرف داره به آدمایی که تهمت میزنن، دروغ میگن مثل آب خوردن :| (اون آدما هم شرف دارن به اونی که قضاوت میکنه !!! :||| نمیدونم چرا کلا با قضاوت خیلی مشکل دارم :)) )

بیایم آدم باشیم :) سخته، نه ؟ :دی
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • حسین ناشناس
  • من قبل DA کلی :D
    پاسخ:
    ها ؟! :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی