آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بعد از 1سال و 2ماه !!

قرآن ! تنها کتابی که به دلم آرامش میداد ... داشت به کل یادم میرفت :-(

بعد از 1سال و 2ماه دوباره مثل همیشه بازش کردم و باهام حرف زد !! چه حرفایی هم زد !! بیم و امید ... :)


قال رب انی اعوذ بک ان اسئلک ما لیس لی به علم، و الا تغفرلی و ترحمنی اکن من الخاسرین (47)

..... فاصبر ان العاقبه للمتقین (49)

..... الیس الصبح بقریب (81)


آیه های بشارت و انذار ....

قوم نوح و هود(عاد) و صالح(ثمود) و ابراهیم و لوط ....


--------------------------

پ.ن.1: سوره هود، آیات 46 تا 81 ...


  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • اووووه 
    مشهد :)
    بح بح بح 
    من تا اطلاع ثانوی قهرم باهاش کلا-_-
    پاسخ:
    :)

    اوا !! چرا ؟ :)))
    البته خود منم رفته بودم آشتی کنون :(

    پس چیزى را که بدان علم ندارى از من مخواه من به تو اندرز مى‏ دهم که مبادا از نادانان باشى (۴۶)
    گفت پروردگارا من به تو پناه مى برم که از تو چیزى بخواهم که بدان علم ندارم و اگر مرا نیامرزى و به من رحم نکنى از زیانکاران باشم (۴۷)


    :) 
    پاسخ:
    :-peace ...
    :-inner_peace ...
    التماس دعا
     دلم برا آرامش حرم تنگ شده...
    پاسخ:
    محتاجیم :"
    آره ! 3> آرامش عجیــبیه ..
    پیشاپیش زیارت قبول:دی
    پاسخ:
    مررسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی