آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسی بیچاره

خب من دلم برا مسی میسوزه!! :| :| :/

بنده خدا دیگه چیکار کنه؟ :/

دوبار از بازیکن حریف خطا گرفت و اون اخراج شد ... به مسی چه ربطی داره که بازیکن خودی هم یه جوری میزنه خونواده ی اون بنده خدا رو میاره جلو چشمش که قرمز میگیره!!؟ خب بازی شد 10 به 10 مساوی!

بعد مربی گاوشون دی‌ماریا رو میکشه بیرون که دفاع بیاره تو!!!! خب مسی چه گناهی کرده که مربی گاوه؟! :/

بعدم که اینا حمله بکنن انگار خدا رعد و برق میزنه تو بسل‌النخاعشون!! :/ آخه ادم 1نفره میتونه جلو یه تیم که واقعا خوبه ببره؟ :| نه والا!

من واقعا نمیفهمم رئیس فدراسیون آرژانتین گاوه؟ مردمش گاون؟ من گاوم؟؟(:دی) آخه مربی ای که 2بار تو فینال گنــــد زده چرا نباید اخراج بشه که دوباره اینجوری گند بزنه؟ :|

حرفی ندارم دیگه :"


-----------------------------

پ.ن.1: یدونه پنالتی خراب کرد مسی بنده خدا، همون رو انـــقدر بکوبونن تو سرش که ضربه مغزی شه :|

پ.ن.2: حرف من اینه که اصلا نباید کار به پنالتی میکشید :(

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

:او :او :))))))
بحث جدی و دلسوزی ای که برای مسی میکنی ؛) :دی

Far
پاسخ:
چرا اسمت ناشناس ه بعد امضا میکنی متنتو ؟ :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی