آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بعضی وقتا

بعضی وقتا باید بشینی و معجزه ای رو که بارها دیدی دوباره تماشا کنی...

بعضی وقتا نیاز داری که باز ایمان بیاری!!

بعضی وقتا باید توی شهر غریب پول نداشته باشی، جای خواب و اتوبوس برای برگشت نداشته باشی تا چلنجی برات پیش بیاد که بزرگ شی!!

بعضی وقتا نیاز داری که باااز ایمان بیاری! نه به خداها! به قدرت "قصد پنهان" خودت :| !!!

بعضی وقتا باید بشینی جلوی دریا، تا چشم کار میکنه آب باشه و خودت و هیــــــچ... فکر کنی و فکر کنی و فکر کنی...

بعضی وقتا.... بعضی وقتا باید دردی که کشیدی رو برای خودت مرور کنی و یهو بفهمی که "او! پسر!!! چندتا کتاب میشه ازش درآورد..." تا بعدش بتونی درست جایی که توش وایسادی رو ببینی...


اما بعد از این بعضی وقتا، باید پاشی... دیگه وقت برای طلف کردن و از دست دادن نداری :| باید پاشی و بری تا به هدفی که پارسال بعد از شوک 1خرداد برای خودت ساختی برسی....

بعد از این بعضی وقتا، باید مرد شی.......


-------------------------------------------

پ.ن.1: چند روزه حال روحیم بهتره.. البته نوسانای شدید دارم! ولی در مجموع میدونم مسیرم درسته و سعی میکنم به چیزای دیگه توجه نکنم... سخته ولی ممکن... (it's impossible / no! it's necessary)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

منم هیچوقت بیست نشدم ولی میتونم غلط بگیرم:دی
پاسخ:
:)))) غلط گیری هم یه شغله ! :دی
*تلف
The impossible itself says im possible(((:


پاسخ:
طلف هم درسته ها ! :(
من از بچگی دیکته هامو 20 نمیشدم :|
  • حانیه رحمانی
  • چققققدر خوب بود پسر...:)

    3-4بار خوندمش...


    یاعلی...
    پاسخ:
    مرسی خودم تازه الان که نظرتونو دیدم خوندمش :)))
    بعضی وقتا باید از مسیر تعریف شده بقیه خارج بشی:|
    پاسخ:
    اوهوم ... دقیقا :"
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی