آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بچرخ تا بچرخیم :|

وقتی من میگم الآن بیخیال بشین و شما میرین بابای طرف رو میبینین، انتظار کرنش و آرامش و احترام و غیره‌ی الفاظ دهن پر کن رو از من نداشته باشین ...


------------------------

پ.ن.1: طوفانی در راه است :|

پ.ن.2: گذشت اون زمانی که صدرا بچه بود ! تعجب میکنی ؟ به جهنم :|

پ.ن.3: واژه‌ی آخر پی‌نوشت2 بعد از کلنجار رفتن بسیار با خود مودبانه شد :|

پ.ن.4: ولی انگار این اتفاق نیاز بود برای آینده ای که دارم برای خودم مینویسم ! یه جور کاتالیزور ....

پ.ن.5: ممکنه اشتباه کنم ؟ حداقل برای اولین بار مثل یه مرد اشتباه میکنم !

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

هیچی ندارم که بگم ..... 
فقط نظاره گرم این رشدت رو و این دردکشیدنِ ناشی از رشد رو ... و افتخار میکنم و خوشحالم برات، در عین اینکه بابت دردهای مسیر ناراحتم :"
پاسخ:
:) 3> ... ممنون که پا به پام اومدی .. که موندی تا بزرگ شیم .. تا بتونیم .... 3> :)
  • اسطرلاب ‌‌
  • :|
    این انتظار الفاظ دهن پر کن داشتنشون آخ سوز داره :|
    انگار وقتی آدمو عصبانی میکنن باید قربون صدقه شون بری
    صدرا وارد میشود( بر وزن اژدها وارد میشود) :دی
    پاسخ:
    لبخند
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی