آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

روانشناسی_طور 1 (اولین قدم)

برای شفا باید چه کرد ؟

آدمی وقتی به بیماری خود اقرار میکند، آماده‌ی شفا میشود ... آیا تا به حال کسی را دیده‌اید که به دکتر رفته و بگوید سالم هستم ؟؟ و آنگاه بیماری‎ای که انکارش میکند شفا یابد ؟

آدمی وقتی به بیماری خود اقرار میکند، آماده‌ی شفا میشود ... آیا شفا، فقط فیزیکیست ؟ پاسخ خیر است ! روح و روان انسان نیز نیاز به شفا دارد. همانطور که رابطه‌ی انسان (با انسانها یا مسائل زندگیش) .. همانطور که اعتیاد ..

"95% از ناخودآگاه انسان تا 6سالگی شکل میگیرد ! وقتی که او ضعیف‌تر از آن‌ست که هــــرگونه دخالتی در ورودی مغز و احساساتش داشته باشد" و به این دلیل است که حال که بنده بیست و چند سال دارم، باید به دنبال شفای ناخودآگاه ناکوکم بروم تا بتوانم در زندگی آن کنم که باید!

"اگه راهی برای مشکلت وحود داشته باشه فقط از این مسیر میگذره .." (م.درودیان در جلسه‌ی روان‌درمانی به من)


خلاصه که اولین قدمو برداریم ... بقیش خودش میاد :) اولین قدم اقرار به ضعف و دیدن مشکله :" سخته ولی ممکن ....


-------------------------------------

پ.ن.1:

یاد یه دیالوگ از interstellar افتادم :

-it's not possible

-no! it's necessary


  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

به نظرم همونطور که قدم اولی خیلی خود به خود پیش نمیاد بقیش هم همینطوره، باید دنبالش بود تا پیش بیاد ولی مگه ممکنه ادم قدم اول رو برداره و بعد دنبالش نره؟
اینجوری میشه:
اوکی من نمیتونم درست زندگی کنم ولی الان باید برم سراغ زندگیم نمیتونم برای اینکه درست زندگی نمیکنم وقت بذارم:|
پاسخ:
قبول ندارم حرفتو !!
(توی نوعی) یا هنوز به اونجایی نرسیدی که فهمیده باشی بلد نیستی، یا اگه فهمیده باشی میخوای سراغ چی بری دیگه ؟؟ اتفاقا خیلی عجله داری که بری ببینی چجوری باید زندگی کرد تا بتونی زندگیتو بکنی :))
یه جور عجیبیه ! ولی همینه واقعا ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی