آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

استت جیمیل !!

این قسمت به مرور کامل میشود ! :)


پاییز امسالو دوست دارم :)

هنوزم پاییز امسالو دوست دارم 3>

fek konam I missed Imam Reza :(

آخرین شب پاییز ...

darsam nemiad :|

ذاتم تو فلسفت :|

:)

There's no chaRge for awesomeness

bazi vaghta bache mishim :)

وقتی یه کد غلط 100 میشه !!!

تو هم سکوت مرا پاسخی نخواهی داشت

مرسی که هستی تا همیشه حواسم بت باشه !

S.Th.s are worth fighting for

برای بزرگ شدن باید تصمیمای بزرگی گرفت :|

Not knowing whether to wait or to forget is the worst kind of suffering. quilho

آینه گر نقش تو بنمود راست، خود شکن آئینه شکستن خطاست

you can just focus on what is lost, or you can find it

.....

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی