آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

عمق فاجعه در ممالک اسلامی :|

جولیان بیگراسِ روان تحلیلگر، در یکی از سخنرانیهایش عنوان کرد که مطالعه ی دقیق بیش از 100 خانواده در آمریکا نشان داد در خانواده هایی که نزدیکی بدنی میان پدر و مادر و فرزندان وجود داشت، هیچ گزارشی از زنای با محارم وجود ندارد. حمام کردن پدر با فرزندان سه یا چهار ساله اش هیچ اشکالی ندارد. این رفتارها راهیست مناسب برای پیشگیری از زنای با محارم، چرا که نیاز کودک برای مهربانی و کنجکاوی طبیعی اش به این شکل با تماس بدنی رفع میشود.

اگر میان پدر و مادر و فرزند تماسی وجود نداشته باشد، این نیازهای برطرف نشده به نواحی جنسی تنزل داده میشوند و هرگونه تماس بدنی ای ممکن است توسط فرزند جنسی تلقی شود. این دوری باطل است؛ هرچه به مهربانی بیشتری نیاز داشته باشیم، انرژی جنسیمان بیشتر میشود، چرا که این شیوه را تنها شیوه ی دریافت محبت میدانیم.

..........


-------------------------------

پ.ن.1: پدران غایب، گای کارنو، انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی.

پ.ن.2: نوشته ی پشت جلد کتاب: "خواندن این کتاب به همه ی کسانی که میخواهند به تمامیت مردانگی خود دسا یابند کمکهای فوق العاده ای میکند. مسائلی همچون شکاک بودن، رفتارهای پر خطر، تمایل به خودکشی، اعتیاد و ... که گواه آن تعداد بیشتر مردان حاضر در زندانهاست، عدم داشتن جاه طلبی و اقتدار و عدم توان پذیرش مسئولیت زندگی، ناشی از غیبت پدران در زندگی پسران است. ........."

پ.ن.3: فقط این فصل از کتاب در مورد روابط جنسی بود! موارد زیااد دیگه ای هم داره که اگه حوصله و وقتش بود میذارم :)

-------------------------------


ممکنه بگین چه ربطی به فاجعه و مملکت اسلامی داره !

اولا

توی عربستان و ممالک داغون تر از ایران خودمون، اون مفتی گوسفند که چیزی جز هوس نمیفهمه، فتوا داده که مادر پسرش رو و پدر دخترش رو از 3سالگی نباید بغل کنن !!!!! فتوا داده هااا !!! ینی ملت گوسفندتر از خودش به حرفش گوش میدناااا !!!!! ینی فاتحه ی اون نسل رو باید خوند برای ستمها و زخمهایی که در کودکی میخورن :-(

طلب خیر براشون

دوما

توی همین ایران ما، که حداقل در بعضی مناطقش سطح شعور و آگاهی نسبت به همسایه های ...مون بیشتره، به جز یک خانواده، من به شخصه کسی رو نمیشناسم که درست با بچش رفتار کنه ... یکیش همین معذب بودن مادر برای در بغل گرفتن پسرش ... مادری که پسر رو بدنیا آورده و بهش شیر داده، 5سال بعد معذبه که بغلش کنه !!!


روز به روز دارم بیشتر از بچه دار شدن و حتی مواجهه با کودک غریبه میترسم ! :( اگه باعث شکل گرفتن چیز(تصمیم، باید و نباید و ...) ای توی بچه بشم خدا میدونه چطور میتونم با زندگیش بازی کنم ! :-(

باشد که رستگار شویم :| :-اس 

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

ما نسلی هستیم که خومون بچه ایم
فاز خسته مثلا:دی
پاسخ:
:))) همینطوره :دی
  • فرزانه هاشمی
  •  یکیش همین معذب بودن مادر برای در بغل گرفتن پسرش ... مادری که پسر رو بدنیا آورده و بهش شیر داده، 5سال بعد معذبه که بغلش کنه !!! "

    جز این تیکه، بقیه ش رو قبول داشتم :/
    اینو واقعا قبول ندارم ! من ندیدم مادری رو که معذب باشه بغل کنه بچه ش رو 

    کاش بیشتر کتاب بخونیم ... 
    پاسخ:
    من دیدم !
    البته نه از 5سالگی بچه :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی