آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سال جدید در کافه ی قدیمی

کافه گراف :))

راستش این ماه پولم زیادی نکرده بود مثل ماه پیش :)) ولی در خانه نشسته بودیم داشتیم تخمه میشکستیم که بابامون اومد و یخورده گیر داد و دعوامون شد :| منم دیدم بشینم خونه دعوا میشه، پاشدم رفتم کافه :)))))))

از این به بعد هم هر روزی که دانشگاه نیستم یه کاری جور میکنم که خونه نباشم فقط :| اینم شد زندگی ما !! :دی


این پست رو گذاشتم که یه خواهشی کنم ...

اگه من رو میشناسید، دو سه تا انتقاد آبدار ازتون میخوام .. :) از اونا که اشک آدمو در بیارن :))) (خصوصی باشه راحت ترم :دی)

اگه نه، از روی همین پست ها هر برداشتی که از شخصیتم دارین رو مبنا کنین و یه پندی، پیشنهادی، انتقادی، کوفتی چیزی لطفا :))

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۵)

قطع رابطه با خانواده، یکی از کارهاییه که جوونا توی ایران ازش محروم میمونن و هنوز باید بعد از سن قانونی، خودشونو پایبند قوانین خانواده بدونن. سیاستی که من انجام دادم، تهاجم و تخریب رابطه بود. درست کردن پشتوانه مالی برای خودم، استفاده حداقلی از امکانات خانواده و عدم همراهی خانواده در خیلی از اوقات باعث شد که این سیاست خیلی جلو بره. با اینکه احساس استقلال بیشتری میکنم ولی دور شدن از یه بنیاد محکم، به آدم سختی های خیلی زیادی میده که تحملش سخته. بستگی داره چقدر به آزادی یا راحتی اهمیت میدی...
پاسخ:
:))) اینم روشیه البته
سپاس :دی
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • نول نه فاز 

    چه اعصابی خدایی 
    من بعد دعوا بابابام پتانسیل آتیش زدن دنیا رو دارم :پی 
    اونیکه بیادانتقاد کنه که هیییچی 

    :/در مجموع هم انتقادی نیست:)



  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :/ بعد از دعوا بابات اومدی از ما انتقاد آبدار اشک درآر میخوای؟

    صدرا برو ازخدا بترس:
    پاسخ:
    مگه بعد از دعوا نمیشه انتقاد شد ؟ :)))
    وات ده فاز ؟ :))
    خوبی ، فقط مدت زمانتو بیشتر کن:دی
    پاسخ:
    :)))))))))
    سپاس ..
  • عارفه (بانوی دی ماه)
  • تغییر خیلی خوبه حتی اگه رفتن به یه کافه ی قدیمی باشه..
    انتقادی نیست:|
    پاسخ:
    بله :) بسی خوش گذشت :دی
    ای بابا ! :) بازم مرسی ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی