آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هیچ....

مدتیه موضوعی که بخوام و بتونم براش نوشتنم بیاد پیش نیومده!

آخه (بقیه ی نویسنده ها رو نمیدونم، ولی) من اینجوریم که هروقت فکر میکنم که یه چیزی بنویسم بدترین نوشته ی تاریخ به قلم در میاد! :دی (ر.ک.: http://midnighthymn.blog.ir/post/226/at-software-class :))) ) ولی اگه دستم خودش بنویسه، ... نمیدونم! خودم از اون نوشته ها راضی ترم :)

آره ... 22بهمن شد ننوشتم، فاز یک کلاسم تموم شد ننوشتم، رای گیری کردن و به همه ی افراد هر دو لیست رای دادیم و ننوشتم .... نمیدونم چرا!


هفته ی دیگه عیده ... فردا هم به گفته ی تاریخ شهادت یکی از بزرگترین بانوان دنیاست ...

الآن نمیدونم عید رو تبریک بگم ؟ شهادت رو تسلیت بگم ؟

اگه بخوام تسلیت بگم هرچی بگم کم گفتم ! اگه بخوام تبریک بگم یا تکراری و کلیشه ایه، یا اگه بخوام کاملش کنم هرچی بگم کم گفتم !!


ترجیح میدم بازم حرفی نزنم و منتظر بمونم که یه روز خودش بیاد و بنویسه ....... :)

به امید اون روز :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • اسپرچیو‌خداوند ِ بزرگ تورا خفه کناد:)
    نوشتن مودیه:)
    قبول دارم
    پاسخ:
    :) مرسی
    این همه نوشتی هنوز منتظری خودش بیاد و بنویسه؟
    همین قدرکافیه
    :دی
    پاسخ:
    :)))))
    نوشته هایی که به دلم نشینن رو دوست ندارم آخه
    همین که میم میگه :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی