آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

وقتی میفهمی سنتور زدن بلدی !

وقتیه که 60دقیقه بی وقفه میتونی چیزایی بزنی که قبلا هیچکس نزده و میدونی که بعدا هم هیــچکس نمیتونه عینشو بزنه :-)

البته به شرطی که قابل گوش کردن باشه :))) که اگه نباشه نمیتونی 60دیقه تحملش کنی :دی


-----------------------

پ.ن.1: امشب اولین شبی بود که "سن‌تورزدم ! :-peace :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • اسپریچو ツ
  • تو کافه برامون سنتور هم بزن(((:
    پاسخ:
    شما بیا کافه، سنتور هم میزنیم :)
    سنتور کوکش خراب بشه خیلی صدای وحشتناک داره

    از  خوندن مطالبتون  استفاده کردم

    دوست داشتید به منم سری بزنید افتخاریست

    آرزومند آرزوهاتون ... در پناه خدا


    پاسخ:
    درباره ی جمله ی اول:
    بله ! ولی میتونیم بلد باشیم کوکش کنیم دوباره ! :))) نه ؟

    درباره ی بقیش:
    :)))) سپاس !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی