آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

apologize

راستش یذره اولویتهام تغییر کرده ... وگرنه به وقتش باز صدرای نویسنده برمیگرده :-)


  • نمیدونم کی وقتش میشه ! شاید خیلی زود، شایدم خیــــلی دیر ! (یاد فیلم "خیلی دور خیلی نزدیک" افتادم !) از اوردرِ 1هفته تا چند سال :"
  • حالت گذار تا وقتی که زنده ای وجود داره :)) بعضی وقتاش کندتره و نمیبینیش و میگی "مدتیه که به یه حالت استیبلی رسیدم" :)))) ولی این جوکی بیش نیست :دی بعضی وقتای دیگش اینقدر تند و سریع میشه که نمیفهمی کی اینهمه تغییر کردی ! اکثرا هم که یه سرعت معمولی ای داره و اوردوز نمیکنی ... تو حالت دوم باید حواست به تصمیمهایی که میگیری باشه .. الآن که مدت خوبی ازش میگذره، دارم میبینم که تصمیم درستی گرفتم، هرچند هنوز دارم گذار رو طی میکنم ... یه گذاری که هرچی دیرتر بشه -همونطور که دارم توی همکلاسیهام میبینم- سخــــت تر میشه ....
  • کافه گراف رو دوست دارم! دوستام رو هم دوست دارم :)) یه مدتیه بیشتر از دوستام کافه گراف رو میبینم :" ولی برمیگردم ... الآن وقتیه که باید تنها رفت کافه :)
  • نقاشی هم میکشم :)))

از همه ی اینا که بگذرم، دیشب یه چیزی فهمیدم :" فهمیدم صدرای ایده آل باید چجوری باشه ... صدرای درستِ بنظر خودم رو پیداش کردم، ولی ..... نمی دونم چجوری ...

---------------------------------
پ.ن.1: مرسی که کامنت دادی که جواب بدم که تریگری شد این نوت رو بنویسم :)
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

  • اسپریچو ツ
  • حالا برای فارغ التحصیلی دعوت کنید میام:دی
    @صدرا 
    مبارکت باشه ...

    @اسپریچو (!:دی) 
    :))) باید بیبینین این کافه رو :دی
    پاسخ:
    مرسی مرسی :)
  • اسپریچو ツ
  • کافه هم از نوع گراف؟:دی
    پاسخ:
    بله :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی