آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شب و روزگار خوش

ترم سخت و طاقت فرسایی بود این ترم ..

ولی با همه بالا و پایینش تموم شد :) شنبه آخرین امتحانه و ....

یه مسافرت، یه تولد، یه بیرون رفتن با دوست قدیمی، یه چند روز لش کردن تو خونه مامانبزرگ و یه چند ساعت پشت هم game بازی کردن رو به خودم بدهکارم :)))

باشد که رستگار شویم


آها! یه تصمیم جدید و یه سری اتفاق جدید!

- این تابستون اینترن‌شیپ گراف میگیریم، میریم ریسرچ و خوشگذرانی :دی

- میخوام سیگارم همون 1دانه حداکثر در روز بمونه ... این 2روز 3تا در روز شده بود :/ البته برای بیدار موندن توی شب و درس خوندن یه جورایی توجیه داشت ولی قرار نیست الکی زیاد بمونه :)

- برای تولد هیجان دارم :))

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

/:D\
(از این شکلک رقص خوشالیا)
پاسخ:
:)))))))))) :**
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • خوبه که‌خوبی:)
    پاسخ:
    مرسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی