آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اطلاعیه!

نمیخوام اینجا رو انبار چس-ناله های یه جوان جویای نام کنم !

پس تا اطلاع ثانوی که حرفی برای زدن داشتم بدرود ...


---------------------------

پ.ن.1: این اطلاع ثانوی میتونه همین فردا باشه، میتونه 100 سال دیگه باشه ! :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • اشغال کردی اول و آتش زدی مرا

    حس میکنم تو خودسری و من سفارتم...!😐😑😒

    به محض دیدنت از جای برخیزند بیماران        

    بنا شد با تماشای تو طب  "دیده درمانی"!

                                                                 

    سید محمدعلی  رضا زاده 

    دو سال می گذرد من هنوز سربازم

    وظیفه ی شب و روزم ندیده بانی توست


    یاسر قنبرلو


    :/
    اینا طنز ترین شعرای یادداشتای منن:-/
    خخخ 
    الکی
    پاسخ:
    نشد :))
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)
    وایستا چارتا شعر بذارم حالت دگرگون بشه:-)))
    پاسخ:
    :) ینی میشه ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی