آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پایان

به پایان آمد این دف‌تر(ترم) / حکایت(گراف) همچنان باقیست !


بله ! این ترم هم با همه‌ی افت و خیز هاش داره میره و یه ترم دیگه پشتش داره میاد ! مث فصل‌های سال ! :دی

(امروز امتحان فاینال گراف بود جاتون خالی :)) ...)


این ترم سخت‌تر از هر ترم دیگه ای بود ...

منم بیشتر از هر ترم دیگه ای تغییر (و شاید رشد) کردم


این ترم با اختلاف دوست داشتنی ترین درسام رو داشتم

این ترم شلوووغ بود ... هم بیرون، هم اون تو !


این ترم خوابگاه رو ترک کردم :دی

به جاش ساعت 11PM دانشگاه رو تجربه کردم :)


این ترم ....

این ترم رو یادم نمیره ..

پارسال میگفتم "پاییز امسال رو دوست دارم .." اون جمله رو هیچوقت یادم نمیره ... این ترم هم مثل اونه .. :"


همین یک نفر ...

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • اووف اون‌درد استخون ِ کوفتی :-/
    خیلی بد بود 
    خیلی
    عوضش قدمون‌بلندشد:))
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :-)
    رشد با سختی همراهه:-))
    پاسخ:
    اوهوم ... مثل درد پا وقتی بچه بودیم :"
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی