آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

tired of being sorry

هر وقت خسته میشم چند تا اتفاق میفته !

  • دوباره یادم میفته که برای چی الآن اینجام و برای چی این تصمیمو گرفتم و برای چی باید حتما مسیرمو تا تهش برم و .... کلا یادم میاد صدرا کیه و چیه و ...
  • میترسم اگه دفعه ی بعدی که خسته میشم، حافظمم خراب شه (یادم نیفته این چیزا رو) چی میتونه بشه :" :-اس
خلاصه که داستانی داریم ما با این زندگی .. :))

----------------------------------
پ.ن.1: دارم پس از خستگی اخیر مزاحمتون میشم :)) حلال کنین !
پ.ن.2: اسم پست به مناسبت اسم آهنگ انریکه‌س که الآن (تو ذهنم) داره پخش میشه :))
پ.ن.4: مرسی بچه ها که امروزمو ساختین و باعث شدین راحتتر بتونم از خستگی بکنم(/bekkanam/) و دوباره برگردم تو گود :)
          مرسی بیژن و فرزانه
          مرسی آقا پویا و جناب دکتر میریان
          مرسی حسین‌های شایسته و حجازی
          مرسی شاهین
          و در آخر مرسی ابی :دی

          مرسی که امروز صد کوچولو تنها نبود :) 3>
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

  • اسپریچو ツ
  • شاید فراموشی بگیری از زندگی راضی تر بشی((:
    پاسخ:
    اینم راهیه !! ولی منظور من از فراموشی فراموشی کامل نبود :)) :-اس
  • آقای مربّع
  • نوکرم :*
    پاسخ:
    :)
    تا عنوان رو دیدم تو ذهنم آهنگ هم پخش شد!
    پاسخ:
    آهنگ قشنگیه :" :)
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :-)
    یاد ِ تِد کوچولو افتادم:-)
    خسته نباشی:-))
    پاسخ:
    تد کوچولو کیه ؟! :))
    عکس نو مبارک :دی
    سپاس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی