آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بدرود پاییز 94 !

ساعت 2:25، 29/9/94، تهران، خونه !


تا حالا نشده پاییز در حال خداحافظی باشه و من در حال جر خوردن نباشم :)))

از زمستون یاد بگیره :| وقتی میخواد بره، هم همه خوشحالن، هم طبیعت خوب و سر حاله، هم ....


خوب .. میخوام تو برنامه هام کتاب خوندن و ورزش کردن رو هم بگنجونم ! حقیقتا وقتشو ندارم !! ممکنه حتی تلگراممو مدتی دی-اکتیو کنم !


حال شورا خوب نیست ... کلللللییی پیگیری مونده روی زمین که باید انجام بشه :| سایت دانشکده و تارنمامون مهمتریناشونه

حال گراف هم ! البته هنوز دیر نیست .. ولی انتظارم از خودم بیشتر بود :" هفته ی سوم داره تموم میشه و هنوز بی نتیجه !

یونگ هم که قربونش برم در حال کوبیدن ته-مونده ی وجودمه :)) ینی اصن یه وعضی :| استدلال اینه که برای ساختن آگاهانه و درست، اول باید پی رو بکنی و محکم کنی ساختمون رو .. ولی فرآیندش شدیییدد دردناک و گیج کنندست ..

اندروید رو ممکنه صبر کنم تا یکی دو هفته ی دیگه .. که هم شورا رو یه کم سر و سامون بدم، هم تو گراف به یه جایی برسم :) نمیدونم هنوز که چه تصمیمی درست تره .. :"

دانشگاه هم درسته که اولویت آخره، ولی به هیچ وجه قرار نیست کمش بذارم ! :)


در مجموع از زندگی شلوغ و پر کار خوشم نمیاد ! ولی این ماه و ماه بعدم رو دوست دارم :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۵)

این ماه و ماه بعد ؟؟ عجب !


پاسخ:
چرا ؟ چطور مگه ؟ :))
  • مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
  • فک میکنی 
    ناراحت واسه این که 
    فک میکنم اصلا وقت نداری :-/
    ببقشید حس میکنم زندگی نداری:-/
    همش کار:-/

    پاسخ:
    اصلا وقت که ندارم ! :دی
    ولی زندگیمه !! :)
    گراف، شورا، روانشناسی یونگ ..
    کلا این زندگی ایده‌‎آل منه یه جورایی ... گفتم که ! "این ماه و ماه بعدم رو دوست دارم :)"
  • حانیه رحمانی
  • من همیشه دلم میخواست کی سرم در روز شلوغ میبود
    اینجوری کمتر فکروخیال میکردم:))


    یاعلی...
    پاسخ:
    آره .. کمک میکنه به آدم که فکر نکنه
  • مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
  • :-(
    live in moment

    پاسخ:
    چرا ناراحت ؟! من که حس ناراحت کننده ای نذاشتم توی پست :))
    دقیقا هم دارم لایو میکنم ها ! :دی
  • شیکسون (^_^)
  • گراف و اندروید و...
    مشغله های خوبین...و اعصاب خوردکن احتمالا...
    پاسخ:
    گراف نه :) بزرگترین علاقه ی آکادمیک‌مه :دی
    ولی اندروید آره :"
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی