آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گراف‌های 3منتظم!

پترسن میگه که یه گراف 3منتظم که یال برشی نداره رو میشه به تطابق(یا همون مچینگ) کامل افراز کرد ...

منم این رو گفتم :| :))))


یعنیی

(آخه الآن 3ومین هفتس که اکبری بعنوان پروژه 2تا حدس* به گروهمون داده که اثباتشون کنیم)

من داشتم روی گرافهای 3منتظمی که مسیر همیلتونی دارن فکر میکردم یه چیزی رو اثبات کنم، بعد به این نتیجه رسیدم که "یه گراف 3منتظم که یال برشی نداره رو میشه به تطابق(یا همون مچینگ) کامل افراز کرد" بعد اینو اثبات کردم و بعنوان یه چیز کم اهمیت به اکبری گفتم :|

ینی داشت منو میزداا :)))) که اولا چقدر خری که نمیدونی این قضیه ی معروف پترسن ه، دوما چقدر خری که فکر میکنی کم اهمیته :))))


--------------------------------------

* توی گراف، یه سری قضیه داریم که اثبات شدن و مشکلی وجود نداره (مثل قضیه ی پترسن که اون بالا گفتم) ولی یه سری چیزا هم هنوز حدس ان و نه اثبات داریم براشون، نه مثال نقض :|

این 2تا حدسی که ما داریم روش کار میکنیم یکیشون 26سالشه اونیکی 30 و خورده ای :| :)))

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۵)

:) تبریک ... 
پاسخ:
^__^
  • مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
  • یا بیست و چار هزار پیغمبر :/بچه بی عابرو شده :)
    الکی جلوی منو نگیر 
    باید برم حق این اکبری رو بذارم کف دستش
  • مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
  • :||
    الان بی آبرو تر شدی که مهندس 
    املای آبرو اینه:(
    خداییش فحش استاد گله هرکس نخوره خله 
    ولی این چیزی از خر بودن عمه وسطی من کم نمیکنه:|
    به استادتون بگو از قول من که 
    دکی جون دفعه ی بعدی که بیتربیتی کنی مطمئن نیستم همینقد لطیف بات برخورد کنم:|
    الان منو تصور کردی دستمال یزدی پیچیدم دور دستم سیبیلامم از بناگوش در رفته!
    روبازومم نوشتم سغم(سلطان ِ غم مادر)
    :|
    ابرومم شکسته 
    هفت روز هفته رو هم بازداشتم :|
    خاک به سرم خودمم باورم شد:)))
    پاسخ:
    آبرو که بله ! ولی من بی عابرو شدم :)) این غلیظ همونه :دی
    ای بابا !! با عمه ی وسط مشکل داریا !!

    نه دفعه بعد تا قرصای اعصابتو نخوری تعریف نمیکنم :دی :-خجل
  • مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
  • :/
    به اکبری بگو اولا خیلی بیتربیته 
    دوما خودش خره به اضافه ی عمه وسطی ِ من:||
    والا :(
    ولی خداییش چجوری نمیدونستی این قضیه ی پترسونه؟
    البته منم نمیدونستم 
    ولی تو به من کاری نداشته باش تو باید میدونستی :||
    بعد ِ سرزنشگر وجودیم آرام گرفت :|

    پاسخ:
    عی بابا :دی
    چقد عصبانی :) چیزی نیست فحش استاد خوبه :دی
    همون دیگه !! نمیدونستم اصن عابرو نموند برام :)))
  • اسپریچو ツ
  • اره اره تو راست میگی:دی
    پاسخ:
    :)))))
    چرا ؟؟ :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی