آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ذهن مشغولی‌های یک دانشجوی تنها :))

ساعت 9:33 شب، دانشکده کامپیوتر، اتاق آکواریوم

تنها بود .. آخرین نفرات توی لابی چند لحظه ی پیش از دانشکده خارج شدند.
هر از چندگاهی کسی از آسانسور های سمت چپ او خارج شده و به سمت در لابی میرفتند ..
هفته‌ی سبکی رو پشت سر گذاشته بود! ولی هفته ی بعد، درواقع از فردای آن شب باید کارهای زیادی انجام میداد! کارهای مهمی که کسی جز او نمیتوانست انجام دهد ...

خوب حوصلم سر رفت :دی

اینا رو مینویسم که یادم نره:
فردا 5شنبه: صبح: گراف(برای امتحان هفته ی بعد)، DB(پروژه)
                 عصر: مهمونی رودهن
پسفردا جمعه: صبح: خالی ...
                    عصر: گراف(امتحان + سوال اکبری)، DB(پروژه)
شنبه: autoCAD
1شنبه: گراف
2شنبه: گراف
3شنبه: DB(تمرین) + گراف
4شنبه: گراف

امروز داشتم به این فکر میکردم که اگه بخوام بمونم (اپلای نکنم) کاری هست که بتونم تو زمینه ی ارشدم بکنم همینجا ؟
نتیجه منفی بود :-(
یعنی که
ما تو دانشکده‌ی کامپیوتر و ریاضی(علوم کامپیوتر اونجاست) ِ بهترین دانشگاه مملکت، 4تا استاد درست حسابی برای algorithmic graph theory نداریم :| :| :| :| :|
خوب من بمونم با کی کار کنم اونوخ ؟ :(

باید بیشتر فکر کنم .... باید آیندمو دوباره ترسیم کنم .... :-پوفففف
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۶)

  • مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
  • :-)
    ما خودمون مرکز پخش دی وی آموزشی داریم فرزندم :)
    درشکل ها و رنگ های مختلف اوووغ 
    حالم بهم خورد صدرا:|
  • مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
  • :-)
    وطنم پاره ی تنم
    من حمایت از تولیدات داخل رو ترجیح میدم:)))

    پاسخ:
    نظرت راجع به اینکه برم، یاد بگیرم، بیام، یاد بدم چیه ؟ :)
    ایرانیشو استفاده کن پس :)))
  • مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
  • :/
    آدم این فرار مغزهارو میبینه دلش درد میگیره 
    البته شاید دلدرش ناشی از خودن چیپس و پفک باشه نمیدونم بهرحال:/
    پاسخ:
    :)))) فک کنم فرنگی راحتتر باشه :دی
  • اسپریچو ツ
  • تو فارسی مثل همن ولی تو انگلیسی دو مقوله جدان:دی
    پاسخ:
    yo :D
  • اسپریچو ツ
  • تو این هفته گرافوز میشی:دی یعنی غلظت گراف خونت میره بالا
    پاسخ:
    مث لاکتوز ؟ :دی
    ینی لاک خونتون میره بالا ؟ :دی

    من گراف دوست داشت :))
  • آقای مربّع
  • صدرا بمونیم یا بریم؟ دارم دیوونه میشم!
    پاسخ:
    صب کن هاجیی !! :)))
    من تاازه الآن اومدم تو این فضا ! بذار عرقم خشک شه ایشالا به‌ترین تصمیمو میگیریم با هم میریم :دی :-"

    یه مناظره بود پریروز، سهند و باقر بود در همین زمینه ... رفتی ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی