آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

زندگی

"life is meant to live"

یا یه همچین چیزی میگفت سینا !


بعضی وقتا چشمتو باز میکنی، میبینی چند هیچ عقبی ! بعد میخوای بجنبی، میبینی چند تا از یاراتم اخراج شدن !! بعد میبینی داور هم لباس حریفو پوشیده بعضا :)) ...

یا بطور خلاصه و به قول شاهین میبینی طوفان شده و همه چیزو با خودش برده ! تو موندی و حوضت و یه دست لباس که تنت بوده :))


دو تا راه داری ... یا تو همون خاک سیاه که نشستی بمونی و هی خاک به سرت بریزی و ملت و مجبور کنی برات دلشون بسوزه، یا اینکه پاشی و بری جلو که این دومی، قطعا طوفان سنگینتر دوم رو همراه داره ...هرچی جلوترم که بری بازم طوفانای خودشو داره ...


بعضی وقتا بارسا هم که باشی، وقتی کلللی حمله میکنی که گل بزنی ولی تیم حریف رو شانس یه گل میزنه، دیگه انرژی و انگیزتو از دست میدی ...

ولی یادت باشه ! تو حق داری یه بازی تو فصل رو ببازی ! ولی حق نداری قهرمان لیگ نشی !

حق نداری بشینی .. نداری :)

یادت نره

"life is meant to live"


همین یک نفر ..
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۵)

  • آقای مربّع
  • قمبلی :))‌ینی کونی
    :-بیربط
    مردی سانسور کن
    پاسخ:
    مگه قبلیا رو سانسور کردم ؟!!

    خودتی -_- :))
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :|
    درستشم همینه؟
    یعنی همه چیزو فوتبالی باید دید؟
    پاسخ:
    :))) چرا حالا اینقد دو نقطه خطی ؟ :دی
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :|
    اوه‌یس 
    فوتبالی بود 
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • یه وقتایی یه استپ ِ کوچولو لازمه 
    یه وقتایی آدم نفس کم میاره 
    خیلی زیاد خیلی
    پاسخ:
    استپ همون باختس دیگه ... اونو حق داریم !
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :|
    شما پسرا کلا همه چیزرو فوتبالی میبینین:)))
    :||
    حق داریما
    پاسخ:
    درستشم همینه !! -_- :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی