آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اتاق تکونی !

یکی از کارایی که هر 6ماه 1بار پیشنهاد میکنم بکنین همین "اتاق تکونی"ه ...به یه نظم و ثبات خوبی میرسین با اتاقتون :))

همونطور هم به "مغز تکونی"، "افکار تکونی"، "عقاید تکونی" و "تکونی"های زیاد دیگه ای هم نیاز داریم که پریود بهینه‌شون متفاوته ..


اما اتاق تکونی یه gainهایی برام داشت :دی

یه چیزایی تو سوراخ سنبه‌های اتاقم پیدا کردم که خوب بودن ...

یه چیزایی سر جاشون نبودن که رفتن سر جاشون

و مهمتر از همه آرامشیه که پیدا کردم بعد این کار ...


یه سری هم نوشته پیدا کردم که میخوام بندازمشون دور، ولی اول اینجا مینویسمشون بعد .. به درد میخورن :)

  • از شیخ‌بهایی پرسیدن سخت میگذره .. چه کنیم ؟ گفت خدا رو شکر کن که میگذره ! (صحتشو تایید نمیکنم !)
  • آدم تا نمونه به پای خودش، نمیتونه پای کسی وایسته (تیتراژ دودکش)
  • از دیروز لذت ببر، به فکر آینده باش، ولی در حال زندگی کن ..
  • با خودتان رقابت کنین نه با دیگران ! چرا که دیگران را خوشبخت‌تر از آنچه هستند میبینید و خود را در بهترین حالت واقع‌بینانه نگاه میکنید.
  • هرگز برای رسیدن به آنچه میتوانستی باشی دیر نیست
  • بزرگ آفریده شده ای ! حق کوچک بودن را نداری ! (اینو فرهنگ هم میگفت)
  • برای کسی که از دیروزش عاقل‌تر نباشد بهای چندانی قائل نیستم (لینکن)
  • "آری" گفتن به خوشبختی، مستلزم "نه" گفتن به افراد و مسائلیست که باعث پریشانیتان میشوند.
  • عاقل به کنار آب جو پل میجست، دیوانه پابرهنه از آب گذشت (:| بعضا خوبه دیوانه باشیم ..)


8نکته از کلاس موفقیت:
  1. تجسم خلاق (تمام داستان را در ذهنت بساز)
  2. چطور میبینید ؟ (ما مسائل را آنطور که هستند نمیبینیم ! آنطور که خودمان هستیم میبینیم)
  3. هرگز متوقف نشوید (اگه plan A جواب نداد برو plan B :) )
  4. تلاش، تلاش، تلاش (برای کار بزرگ آرزو نکنید !! تلاش کنید)
  5. به هیچ چیز نچسبید ! (رهاکردن برای بعضیا سخت‌ترین کار دنیاست ! ولی باید یادش بگیریم :")
  6. ایمان محکم (توضیح میخواد ؟ :)) )
  7. استفاده از هرچیزی که دارید (زندگی کوتاه است ! تا دندان داری بخند !! :) )
  8. همه چیز قابل دیدن نیست ! (موفقیت همیشه آنچه که میبینی نیست)


همین :)
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • آناهــیــ ـــتا
  • من واسه اتاق تکونی حتما باید به یه مرحله ی خاصی برسم :)) ینی باید حس کنم که واقعا دلم می خواد اینکارو انجام بدم و وقتی انجامش می دم لذت می برم. وگرنه انگار یکی با بیل می زنه تو سرم و مجبورم می کنه :-/
    پاسخ:
    خوب منم قطعا به همون مرحله رسیدم :))
    مجبوری که اصلا نمیشه :دی
    چه خوب بودن ....
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی