آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کوتاه

امروز خوب بود ..

مدتی بود که به روزای پربار و پر بازده پیش‌دانشگاهیم و بعضی پستای شاهین حسودیم میشد ! :"

امروز خوب بود :)

البته بازم به انتظارم نرسیدم :/ ولی ..

امروز خوب بود :))


همین یک نفر 

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۶)

  • اسپریچو !!
  • میگم پست های شاهین خیلی به شما ربطی نداره:دی
    پاسخ:
    آها !! :دی
    آره خوب‌ :) نداره ..
  • اسپریچو !!
  • هم اتاقی بودن با همکلاسی ها به من یاد داده برنامه زندگی اونا هیچ ربط و تاثیری روی زندگی من نداره:))
    پاسخ:
    بله میتونه اینجوری باشه :)
    ولی من منظورتون رو نفهمیدم :دی
  • آقای مربّع
  • شاهین به قربانت : -ستاره
    پاسخ:
    چاکریم :))
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • من که نگفتم دوسش داشته باشید که 
    گفتم تو مواردی مثل مورد شما کاملا خوب و به جاست چون باعث پیشرفت میشه
    همین
    پاسخ:
    آهان ! :)
    میشه گفت درسته :) مرسی :دی
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :/
    خودتون گفتین حسودیم میشد :|||
    پاسخ:
    خوب آره !! ولی دوستش ندارم :))
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • حسادت تو این مورد کاملا حلاله؛)
    پاسخ:
    حسادت ... کلا حال نکردم از بچگی باش ! :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی