آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بیا سفر کنیم .. :)

تمام این مدت که وبلاگو زدم، حدود 1سااال، هیجان داشتم که تعداد بازدیدهام چند رقمی میتونه بشه ؟ :)) :دی

داره کم کم به 10,000 میل میکنه !!!! ینی 5رقمی !! حتی 4رقمیشم خیلی دستآورد بزرگی به نظر میرسید اون اولا !

ولی .... ولی الآن وقتی که یهو دیدم داره 5رقمی میشه، فهمیدم که من حتی نفهمیده بودم که "اصلا کی 4رقمی شد" !! و الآنم که داره 5رقمی میشه هیجان و حس خاصی نداره برام !! :/

الآنه که میفهمم ... میفهمم که نوشتن و خالی کردن ذهنمه که بهم انرژی میده ... نه تعداد بازدیدهای بلاگ !!!

اینکه دیده میشم هم خوبه هاا ! نه که بد باشه ! ولی اصالت نداره ... :)


یاد بگیریم از مسیر لذت ببریم ... مسیر رو به رسمیت بشناس تا بتونی سفر کنی ...

زندگی بزرگنرین سفریه که آدمی شروعش میکنه .. زندگیمونو یادمون نره ! منتظر مقصد خاصی برای "شروع لذت بردن از زندگی" نباشیم ... بیایم یه کم کمتر خودمونو عذاب بدیم و بیشتر لذت ببریم :)


همین یک نفر ...

نه !

صدرا :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

همه بچه های کامپیوتر فیلسوف طورن؟:دی
پاسخ:
:))) همشون فک نکنم :دی
ولی تعدادیمون از تیمارستان فرار کردیم .. :دی
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • یادم رف خصوصیش کنم 
    :)))))))
    پاسخ:
    :)))))) حذف شد :دی
    مرسی :)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  •  I want to do but  it's almost impossible :/ 
    پاسخ:
    ..... -_-
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :)))
    همینه 
    ازمسیر لذت بردن
    پاسخ:
    Lets DO that :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی