آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خالی کردن ذهن

کللللللیییییییی چیــــــز توی سرمه !! :"


میخوام بنویسم ... بیشتر از قبل

میخوام برم مسافرت

میخوام برم کوه

میخوام کتاب بخونم

میخوام درس بخونم

""""میخوام مشقای کلاس "شفا"مو درست و مرتب تر از قبل انجام بدم

     نمیخوام دیگه وفتی بابک رو میبینم به مرتب بودن و کامل بودن تکلیفاش حسودیم شه :"

     نمیخوام علی رو که میبینم به موقعیتش حسودیم شه :|

     میخوام بهترین باشم :"""""

میخوام برم کلاس رانندگی :" :" :| :| :||

میخوام برم باشگاه



چقدر "آدم" سخته ! :"

خیلی چیزا رو فک میکنی قولایین که به خودت دادی، ولی چشمتو که باز میکنن میبینی قولایین که برای عادتهای احمقانت به عادتت دادی !


توضیجات بیشتر در پستهای بعدی ... الآن خوابم میاد :دی

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

اگر قبلا این کارا رو نمیکردی پس دقیقا چکار میکردی؟؟؟:دی
پاسخ:
:-تعجب :دی
همه ی دنیا به جز اینا :)))
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • رانندگی از همش شیرین تره 
    روزایی که تمرین میرفتم به حدی بهم خوش میگذشت که گذر زمان رو حس نمیکردم 
    منم میخوام آدم بهتری باشم:)
    البته فقط میخواما
    پاسخ:
    ایشالا :دی
    چه خوب :)

    همه چیز از خواستن شروع میشه :) ;-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی