آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

املت

بعضی وقتا خوبه زندگی رو ول کنی و بری با برنا املت بخوری :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • واقعنی؟؛)
    امیدوار شدم
    پاسخ:
    :))))
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :/
    اینقد من اراده ام فولادیه زیر بیست روز یادم رفت
    پاسخ:
    :v :)))) عیبی نداره .. همون 20روزشم خوبه :)
    چه حس خوبی داشت این پست :)
    پاسخ:
    متشکرم :) 3>
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • چقد دلم برای اینجا تنگ شده بود 
    :)))))
    املت نوش جان:)))))
    پاسخ:
    تشکر :)
    اینجا هم دلش برای شما تنگ شده بود :دی
    40روزتون تموم شد ؟ :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی