آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برنامه ریزی

عادت دارم برای برنامه ریزی باید با یکی حرف بزنم و بهش بگم این کارا رو دارو و اون تایم این کارو میکنم و فلان و ....
خوب ! الآن کسی رو ندارم :دی

اممم...
فردا از صبح:
برنامه صبحانه با بچه‌ها
جلسه شورا (امشب براش کار دارم و باید گزارش آماده کنم)(یه مطالبه ی جدی از محسن)(اممم..)
تکلیف محاسبات
کلاس TA-گسسته-پردیس ..
خونه/خوابگاه(بسته به اینکه تموم شه محاسبات یا نه :")

پس‌فردا از صبح:
خونه مامانجون
احتمالا سنتور و کمک به کارای نذری و درسا 3> :دی :)

جمعه:
بالاخره میرم کوه :| نمیدونم چه طلسمیه که 3هفتس هر دفعه به دلیلی نمیتونم برم :|
بقیشو نمیدونم ! :"

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی