آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

این روزا

این روزا یه کم کارام زیاد شدن ..

این روزا به روتین زندگیم کمتر میرسم ... :" مثلا سنتور کم میزنم و این قضیه داره تاثیر بد روی روحیه و اخلاقم (!! :دی) میذاره

این روزا دغدغه هام فرق کردن ... به چیزایی دقت میکنم که قبلا نمیکردم و به چیزایی دقت نمیکنم که قبلا زیاد میکردم ! ...

این روزا شرایط خوب نیست ... اصلا خوب نیست !! ولی امید دارم به آینده .. نمیدونم چقدر خوب بشه ! ولی خوب میشه :)

این روزا بیشتر از همه‌ی روزا خسته یا جدی به نظر میام .. از این بابت ناراحت نیستم ! بلکه از این صدرای روزا بیشتر خوشم میاد :)

این روزا اولویت‌هام مخصوصا توی روابط انسانی تغییر کردن ... یه جورایی غربال اراتستن داره میزنه ناخودآگاهم :))

این روزا صدرا رو سخت میشه شناخت !! یهو توی خودشه، یهو کودک میشه و از ته دل میخنده، یهو پامیشه میره ...


این روزا رو میگن حالت گذار .. :)

حالت گذار همیشه توی زندگی وجود داره :/ چیزی که مهمه اینه که از "همین لحظه"ت راضی باشی .. همیشه فکر کن ممکنه زاااارت بمیری :| همیشه به‌ترین خودت باش ..  همیشه کاری کن که وقتی برمیگردی راضی باشی ..

قطعا اشتباه میکنی .. قطعا !! ولی از لحظه‌ت راضی کن خودتو ..


همین :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

:-دست زیر چونه
:-لبخند
:-)

پاسخ:
:) ..
حسین جان
روزی که شود ” اِذَا السَّمٰاء ُانْفَطَرَت ”
وانگه که شود ” اِذَا النُّجُومُ انْکَدَرَت ”
من دامن تو بگیرم اندر ” سُئِلَتْ ”
گویم صَنَما ” بِاَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَت ”
عشق تو مرا ” اَلَسْتُ مِنْکُمْ بِبَعید ”
هجر تو مرا ” اِنَّ عَذٰابی لَشَدید ”
بر کنج لبت نوشته ” یُحیِی و َیُمِیت ”
مَنْ مٰاتَ مِنَ الْعِشقِ فَقَد مٰاتَ شَهید

السلامُ علیک یا ابا عبْدالله
التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی