آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خیلی خلاصه / نسخه ی قابل انتشار 2

 90% بلوغ پسرا دست مامانشونه !

بعضی مردها جنگندگی ندارن ! ... تنش پذیر نیستن :|

"من با کسی نمیجنگم ... نه با تو نه با اون :| منطقی باشیم .. جنگ بده !!" این آدما روشنفکر میشن ...


کتاب//TO READ//: پدران غایب - نوجوان ابدی / مرداب روح - باز هم من / انواع مردان،زندگی برازنده من / جوجه اردک زشت درون، ...


احساس حقارت در کودک => عقده کمک به مردم برای رفع آن

احساس شرمنده بودن به خاطر دعوای اونا که فکر میکنه من مقصرشم ! :" (زیر 5سال) => همیشه انگار باید به کاری بکنه ... هر مشکلی رو که نتونه حل کنه ناراحت میشه و شرمنده ! :/


اینا رو بپذیریم/بفهمیم:

فناپذیر هستی

غیر ه جادویی ای وجود نداره :|

کاهش انتظارات از دیگران

همه ی ما محدودیتهایی داریم


علامتهای شفا:

کاهش درگیری، بی توقعی، زندگی در همزمانی، قول اضافه ندادن به دیگران، پذیرش رخدادها بعنوان بخشی از زندگی


یه سوال مهم:

من که دارم میدوم برای چیه ؟ (برای چی دارم سگ دو میزنم ؟!) :| برای ترسهامه ؟ یا دارم زندگی میکنم ؟

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

لایک به سوال آخر ! .. منم دارمش :/
پاسخ:
uhoom :) manam daramesh :/ :D
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :/
    من 
    مطمئن نیستم که دارم میدوم:|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی