آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

80%

2ساعت پیش میگفتم 80%

ولی الآن از روزم کمتر از 70% راضیم :|

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • نه خوبه 
    منم تصمیم گرفتم چهل روز غیبم بزنه؛)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • شما خیلی خوبید
    من الان درصد رضایتم ۱٪هم نیست
    پاسخ:
    چرا ؟!! :))
    البته منم تا هفته ی پیش نداشتم ! ولی از یه جا که برای من این هفته شد (!) باید بکنی !! باید شروع کنی :)
    نمیدونم چقدر شعاریه حرفم !! :دی ولی یه همچین چیزی باید اتفاق بیفته :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی