آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

TODO

میخوام حرف بزنم در این موارد:


درد ِ فهمیدن اونقدر زیاد هست 

که پای ثابت آرزوهای هر آدمی حداقل یه روز یا یک ساعت نفهمیدن باشه

نفهمی-محض/http://harfemim.blog.ir

-----------------------

“Our attitude toward life determines life's attitude towards us.”

Earl Nightingale

-----------------------
حرف و عملمونو یکی کنیم :|
کلا "بیایم ..."
-----------------------
بعضی چیزا رو نمیشه تغییر داد
-----------------------
- مشکل نداشتن هدف مشخص... هدف من چیه ؟ واقعا جای فکر داره
شاهین نوشت : یادم-نیست-کجاش-!/onemansdream.blog.ir
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • من هدف دارم‌
    ولی قدرت ندارم 
    :| فهمیدن واقعاسخته 
    اون آرزو رو که من روزی سه بار میکنم:|
    پاسخ:
    http://midnighthymn.blog.ir/post/168/to-a-friend
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی