آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تولدم

به‌نام خالق "او"


امشب تولدم بود ! یعنی تولدم 20مه ولی امشب برام گرفتن :) خوانواده 3> یه جورایی هم عید بود، هم 20م دو روز قبل از محرم میشد و غیره، دیگه تصمیم شد امشب بگیرن :)


خیلی خوب بود و خوش گذشت ... مثل همیشه :)

درسا عاالی شده 3> درست توی سنیه که آدم حیفش میاد بزرگتر از این شه :)) شیطون و بانمک 3>

به دلیل خوب بودن حالم، سنتوری که زدم هم عالی شد ... ینی شد اونی که میخواستم :) و این باعث میشه که هی بیشتر خوب باشم :)))) #loop !

مصطفی دیر اومد. خانمش عقد دوستش دعوت بود، مصطفی تنها اومد و دیر .. دیرتر از همه هم رفت :) خانمش بالا نیومد !

خندوانه ی امشب هم خوب و مناسب بود ... :)


anyway


امم... آهان! من یه پاکت کادو دارم، که توش چیزای با ارزش و نوستالژیمو میذارم ! امشب هم میخواستم کادویی که ریحانه بهم داده بود رو اضافه کنم بهشون که یهو دلم پر کشید و اونایی که اون تو بودن رو مرور کردم ... :" هیییچوقت چیزای نوستالژیتونو مرور نکنین 3>

بعد از خوندن یه نامه که اون تو بود و متعلق به اولین بارون پاییز پارسال بود، دست کردم توی یه قسمت ممنوعه ی کیفم و نامه‌ای رو برداشتم که مدتها بود باید برش میداشتم ولی دلم نمیخواست/نمیومد ... اونم خوندم(دومین اشتباه !) و گذاشتم کنار بقیه ..

از اون لحظست که یه حس متفاوتی دارم ... مثل وقتایی که خوابت میاد ولی یه کاری هست که اونو بیشتر از خوابیدن دوستش داری ! یه حس دوگانه ..


نقل قول:

خوب من! امیدوارم "او"ی زندگیت -هرکه باشد- تا همیشه کنارت باشد تا هرچند کم، هرچند کمتر از لیاقتت، طعم آرامش و لذت را بچشی :)

من تا آخرین لحظه ی عمرم، تحت هر عنوانی، بهترین دوستت باقی خواهم ماند، و بهترین دوستم باقی خواهی ماند 3> :)


یه حس دوگانه .... :-عجیب

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • من از صد به اونور حساب کردم:|
    چون باید صد ساله شین؛)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • خیلی مبارکه:))
    چندصدسالتون شد؟؟؟
    پاسخ:
    ممنونم :)
    سن فیزیکیو اگه میگین به 100 نمیرسه هنوز خدا رو شکر !! :دی
    22 شدیم با اجازتون :))
    perfect ... :) <3
    tavalodet mobarak :) 
    پاسخ:
    merC <3 :) :*
    va to ham :) ;-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی