آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یک روز دانشجوی مملکت :))

دیروز روز جالبی بود


اولش که کلاس و هیجان گراف و ایده هایی که هی میریختن توی ذهنم ... دوباره داشتم باهوش بودن رو حس میکردم :) :-peace

کلا من اعتقاد دارم هر کسی توی زمینه‌ی خودش خوب و خفنه .. زمینه ی من هم (یکیشون) گرافه :)


بعد ناهار با فر و توت :) 3> کادویی که به قول خودش ارزش معنویش کافی بود :))


بعد یه مدتی باز تو شورا ولو شدم :دی نه کلاس داشتم، نه حال جزوه نویسی :))

این مدت تو SSC باز هم تمرین موسیقی بود و فیض بردیم ^_^


بعدش با کاظم رفتیم کادو برای تولد ایمان بخریم :)))) دیگه معلومه وقتی کاظم رو بفرستن قراره چی خریداری بشه :)))) نپرسین چون نمیتونم بگم :دی

یه سر به مغازه‌ی لباس زیر فروشی زدیم، یه سر به داروخانه، یه دستفروشی هم وسط خیابون خفتمون کرد تفنگ خریدیم ازش، یه سیب‌زمینی مخصوص هم خوردیم که عکسشو قراره بدیم به ایمان عزیزتر از جان :دیییییی روی کیکش هم فکر نمیکنم بهتر از این اتفاق بیفته :)))


بعدش قرار بود به تمرین موسیقی توی تالار برم که نرسیدم :) به جاش رفتم تو شورا باز لش کردم تا تمرین موسیقی به من رسید :))) :دی

در نهایت هم با آهنگ فوقالعاده ای که ساختن روز به پایان رسید :دی


بعدش یه کم پیاده روی دوباره و برگشتن به دانشگاه، بعد جلسه ی به یاد موندنی شورا :)))) بهتر از این مجموعه برای خوش گذروندن پیدا نمیشه :)))

دانیال رو آویزون شدم و رسیدم منزل :دی


شام

تلگرام

خواب ^_^ :)))

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • شاهین اشتری
  • کاندوم دیکه؟؟ شتتت هیچکیم نه ایمان !!!! :)))))
    پاسخ:
    امروز نبودی ببینی چه تولدی بود :دی :))))
    با سلام
    چی خریدین با کاظم ؟
    با سپاس
    پاسخ:
    درود فراوان :)
    نپرسین چون نمیتونم بگم 3> :-* :-شای
    عزیزین شما :-پی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی