آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خیلی خلاصه / نسخه ی قابل انتشار 1

اصلاح زمانی آغاز میشه که فرافکنی خاموش میشه ... فرافکنی یعنی بار خود را روی دیگران گذاشتن

احساس ارزشمندی رو از 20 گرفتی فقط توی زندگیت ... این میشه فرافکنی روی 20 ... یه خونه ی کاملا ایزوله، سرد، پر اضطراب :|

همش به همه کمک میکنی که خودتو آروم کنی ...

من اعتراض دارم #بدیهی

در خود شناسی حضور غیر لازمه ..

میترسیدی خشمگین بشی بابات بشی ؟ برای اینکه آزاد بشی یه راه بیشتر نداری: باباتو بتونی ببخشی ...

کدوم کامپلکس من داره انتخاب میکنه ؟ :|

عقده: موندم اونجا .. نشونیش: دیگه دربارش حرف نزن :|خلوت .. بازپروری

اگه چی بشه راضی میشی و رضایت داری ؟

هیچکس رو اصلا فتوشاپ شده تصور نکنین :| هروقت به این رسیدید که "این اینه ! و همینه که هست" درست شدین :)

3تا نکته: هرکس باید فرآیند رشد و خودشناسیشو خودش دنبال کنه، هرکس باید تنهایی داشته باشه برای خودش، هر انتخابی کنی چالشهای خودشو داره ..

ما دنبال آدرس بهشتیم !! والدین و معلما و رسانه و همه هم آدرس میدن :| کسایی که خودشون آدرس رو بلد نیستن :|

بعضی افراد ما رو با یه بخشی درونمون ملاقات میدن ! شمس و مولانا => اگه ملاقات رو به سمت تسخیر ببریم ریدیم :|

مثل جدوله !! ممکنه 1عمودی حل نشه ! به جاش افقی ها رو حل کنین اون راحت میشه

ما وقتی به بچه هامون گله میکنیم که گذشته ی خودمون رو فراموش میکنیم ..

فدای آبروتون میشین => خود دروغین => خود حقیقی نابود میشه

عذرخواهی کمک میکنه کامپلکستو گیر بندازی

تمام روابط با یه فرافکنی ای شروع میشه ..اگه یکی غیر موند خوب پیش میریم ولی اگه خواستیم شبیه خودمون کنیمش اشتباهه


---------------------------

پ.ن.1: منبع: سید سهیل رضایی

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • Hurricane Is a little kid
  • اوففف
    چقدر تند تند نوشته بودید. نفس نفس میزدن جمله ها.
    پاسخ:
    خیلی جالبه ! بعضی وقتا دقیقا وقتی بش نیاز داری یکی میاد توی اون پست خاص کامنت میذاره !!! :)
    مرسی از شما ... سپاس :)
    :-آرزوی_موفقیت
    منم باید ازینا بشینم بنویسم فک کنم :"
    پاسخ:
    نوشتی که :)
    اگه خواستی ورژن کاملشو بهت میدم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی