آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خونه

#سنگین_اما_مودب ....


داشتم به این فکر میکردم که چرا(چی میشه که) بعضیا جوری زندگی میکنن که آدم در نبودشون راحت تره !! :|||

چرا(چی میشه که) یکی خوابگاهو بیشتر از خونه ی خودش دوست داره ؟ :|

چرا نباید دنیا جای بهتری باشه ؟

چرا نمیتونیم با هم راحت ارتباط برقرار کنیم ؟

چرا همدیگه رو درک نمیکنیم ؟

چرا ...

چرا خدا رو نمیتونیم ببینیم تو زندگیمون ؟

چرا آدم از وقتی که یه تصمیمی میگیره، شرایط جوری میشه که نتونه تصمیمشو عملی کنه ؟ (هنوز 1هفته نشده که تصمیم گرفتم زیر مشکلات راحت خم نشم ... البته همچین راحت هم خم نشدم !! خود 1سال پیشم هم حتی اگه بود الآن کم اورده بود :|)

چرا میخوای و نمیشه ؟

چرا نمیخوای ولی میشه ؟

چرا خدا میخند ؟!!! :دی


خدایا کمکم کن که مثل این شعره بشم که میگه "روزی که تو آمدی زمادر عریان، بودند همه خندان و تو بودی گریانکاری بکن ای دوست به وقت مردن، باشند همه گریان و تو باشی خندان"(یه چیزی نزدیک این بود خلاصه :)) )


رب اشرح لی صدری و یسر لی امری واحلل عقدتا من لسانی یفقهو قولی :| 3>

رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین


  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی