آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نمیدونم !

توی مترو نشستم ... تو فکرم .. به گندی که دیروز زدم فکر میکنم، به اینکه یه سری کارها و اتفاقا هستن که وقتی میوفتن نمیشه کاری کرد دیگه ...


:-سانسورینگ


خیلی عجیبه ! یه کارایی هست که نمیکنی و تا آخر عمرت پشیمونی که چرا اون لحظه اون کارو نکردی :| یه کارا و حرفایی هست که میکنی و دیگه نمیتونی نتایجشو جمع کنی :(


زندگی مثل سه‌تاره ! یادته ؟ توی 3تار اگه یه نوتی رو نزنی ملودیت خراب میشه .. اگه اشتباه و زیادی بزنی بازم خراب میشه :( اگه دیر بزنی یا زودتر از وقتش بزنی .... هیچکدوم ملودی ای که به دل بشینه رو نمیسازن دیگه :(

من وقتی ذهنم درگیره و تمرکز ندارم نوتمو غلط میزنم .. یا زمان رو رعایت نمیکنم ... تو زندگی هم اگه به هر دلیلی تمرکز نداری، یه جاییش پات میلنگه و تا مدت خوبی بعدش عذااااب ...


-------------------------------

پ.ن.1: خودم میدونم بلاگم شده چس-ناله-دونی ! :| 

پ.ن.2: ستیل لوکینگ فوروارد هوپفولی ...

پ.ن.3: سیگارم کجاست ؟

پ.ن.4: امیدوارم امتحانتو خوب داده باشی 3>

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

سلام
به وبلاگ بنده سر بزنید
موفق باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی