آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ترم 7

مثل هر ترم، این ترم هم داره شروع میشه ... و در نهایت هم با همه ی خستگیاش، نمره های خوب و بدش، پروژه هاش، دغدغه هاش و غیرش تموم میشه ...

ولی من دیگه من ه ترم های قبل نیستم ! ینی هیچکس هیچوقت نبوده ! :)) ولی مهم اینه که خودت حسش میکنی یا نه ..


------------------------

پ.ن.1: خیلی وقت بود دانشگاهی_جات ننوشته بودم :دی

پ.ن.2: ترم تموم که میشه .. ایشالا که خوب تموم شه :-هوپ :))

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

سایتتون بسیار عالی بسیار تک و بی نقصه.
امیدوارم همینجور عالی به کارتون ادامه بدین
پاسخ:
تشکر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی