آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مرد و غارش !

در زمان‌های قدیم، مردمان اولیه روش ثابت و کارایی جهت زندگی پیش گرفته بودند ..

زندگانی آنها از یک روتین ساده اما کارآمد پیروی می‌کرد و آن اینکه مرد وقتی به تکلیف(!) می‌رسید، به جستجوی غاری، همه ی اطراف محل زندگی قبیله اش را میگشت و وقتی غاری در خور همسر می‌یافت، به قابلیت همسر داریش ایمان آورده می‌شد و ادامه ی ماجرا ...

الآن بحث من نه همسر داریه، نه دارم دنبال غار میگردم ! داستان اینه که این که "باید غار داشته باشم" خودشو کرد توی ژن مرد :)) و الآن پس از کللییی هزار سال، مرد با یه غار توی ذهن، ناخودآگاه، ژن یا هر چیزی که اسمشو میذارین پا به عرصه ی وجود می‌نهد !

حالا این غار به چه کار می‌آید ؟

همونطور که میدونیم، بانوان گرامی در مواقع ناراحتی و درگیری ذهن و فشار عصبی و ...، یه بند حرف میزنن و گریه میکنن تا تخلیه شن :) 3> (خیلی هم هوشمندانه ! و جواب هم میگیرن :-) 3>)

ولی این موجودات مذکر، نه تنها در مواقع عادیشون زیاد حرفی برای گفتن ندارند، بلکه در این لحظات (که ذهنی شلووووغ و ... دارند)، انگار زبان مادری فراموششان میشود ! :-" لب از لب نمیتوانند گشودن و در این مواقع است که غار به دادشان میرسد ...

غارِ مردانگی، محلیست که مردی تنها، در آن به حل مشکلاتش می‌پردازد و مشکل هرچه قوی‌تر، عمق غار بیشتر ! فی‌الواقع غار عمقی به اندازه ی مشکلات دارد ! (#بی_انتها)

"داخل غارم میمانم تا مشکلم حل شود" 'یک مرد' !


---------------------------------------

پ.ن.1: من دوباره "همین الآن یهویی" حس نوشتنم رفت ! :|

پ.ن.2: کااااش رنگ دنیای خارج از غار فراموش هیچ مردی نشه 3> :-سر_پایین

پ.ن.3: من خووب خوبم #رستاک_طور ....

پ.ن.4: و افسوس که نمیتوان بازگشت و از نو ساخت #http://midnighthymn.blog.ir/post/145/a-slow-lovely-mail

پ.ن.5: ...

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی