آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مشاوره

خوب !
بالاخره رفتم ..
دیروز البته
خوب بود !
زودتر از اینا باید میرفتم ... ولی دیدم که تو این اوضاع که پول برام حرف اول رو میزنه، بهترین کار اینه که اول خودت با خودت به یه آرامشی برسی، بعد بری که از تک‌تک ثانیه هاش استفاده کنی ! 60تومن کم پولی نیست که :-" :دی

خوب بود ... البته حرفایی زد که برام تکراری بود ! ولی نیاز داشتم دوباره بشنومشون :/
بم گفت توی دنیا تضادی وجود نداره .. هرچی هست توی خودته !
گفت تو یه الگویی از "فلانی" توی خودت داری ... باید با اون صلح کنی و خودت رو درمان کنی :-"
گفت بیا کلاس‌های "فلان" رو .. اونجا یاد میگیری خودتو درمان کنی :)
گفت راه قطعی درمان و خوب شدن جفتتون همینه و لا غیر ...
گفت راه کوتاه مدت نداریم :| من ندارم حداقل ولی CDهای "فلان" رو بخر و گوش بده به شرطی که قول بدی بعدش بیای پیشم .. نباید نتیجه ای که خودت میخوای رو بگیری و بعد گند بزنی :)))
گفت اگه اینجایی که وایسادی دیواره جلوت و نمیتونی بری، برای اینه که پشتش ممکنه یه دره ای چیزی باشه !! هی سرتو نکوب به دیوار و سر جات وای‌نسا ! دور بزن .. پشت سرتو ببین که راه رو پیدا کنی :)
گفت بیا کلاس‌های "فلان" رو .. اونجا این چیزا رو یاد میگیری ...
گفت فرق هست بین قدرت و اقتدار ...
گفت ما یه خواست خودآگاه داریم یه ناخودآگاه ... خواست ناخودآگاه میتونه "اعتراض" باشه :| پس یه شرایطی پیش میارونی که بتونی هی بش اعتراض کنی ...
گفت بیا کلاس‌های "فلان" رو .. اونجا .... :)

حرف زیاد زد .. همین کافیه :)

----------------------------------------------
پ.ن.1: باید باهات حرف بزنم .. 3> حس میکنم راه طولانی ولی خوبی رو باید طی کنیم ...
پ.ن.2: حالم خوبه :)
پ.ن.3: دلم برات تنگ شد اصن :| :-شای
پ.ن.4: صدرا دوباره مصمم می‌شود ..
پ.ن.5: چقدر بزرگ شدن درد داره و سخته :| کی این دنیا رو ساخته ؟ :))
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • عبدالله ناظری
  • چرا یه جمله در میون تبلیغات ه؟! :)
    پاسخ:
    :))))
    اولا وقتی تبلیغ میشه که "فلان" رو اسمشو بگی :دی
    دوما برای اینکه این کلاسه تک‌تک اینا رو حل میکنه خوب :)

    من هنوز منتظر نوت شما هستم ها ! :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی