آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اصلاحیه

آقا !! آقا !! اشتباه شد !

من اینو گفته بودم : "میخوام از این به بعد هروقت خواستم ناراحت شم به اصغر فکر کنم . خجالت بکشم که زیر همچین مشکلایی قراره کم بیارم :| زشته انصافا :دی" درسته ؟


حالا میگم که این غلته :| نه که کلا غلطه ها !! نه ... نیاز به اصلاح داره ..

مگه نه اینکه "اگه یکی بهت تنه زد، میخوری زمین" ؟ همینه دیگه ! یا مثلا "اگه باد شدید اومد، میخوری زمین" دیگه .. هوم ؟ ولی مهم اینه که وقتی زمین میخوری پاشی ... نشینی گریه کنی .. (بازم اصلاح لازم شد :دی منظورم این نیست که گریه کردن خوب نیستا !! اتفاقا خیییلیم خوبه .. اصن اونایی که به بچه(پسر) میگن "مرد که گریه نمیکنه" خرن :|)

ولی وقتی خوردی زمین، حالا جدای از اینکه گریه میکنی یا نمیکنی، بعدش پاشو لطفا :| نابود نشو .. ناامید نشو .. خیلی خری اگه فک کنی که خدا ولت کرده :| (اینو لبخند بخونین !! الآن نمیخوام لبخند بزنم :| نمیتونم الآن ...)

وقتی بهت شوک وارد میشه، اشتباهه که فک کنی "اگه آدم قوی ای هستم حتما باید هنوزم شاد باشم" ... اشتباهه آقا :| ناراحتت رو بشو، گریتو بکن، بعدش قوی تر از قبل پاشو .. حرکت رو به جلوتو از دست نده !

خواهش میکنم :|

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

:) .. Like... and agree
پاسخ:
:-)
  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • سلام علیکم بزرگوار.
    با کلیپی از علی فانی درمورد امام غریبمون، امام حسن مجتبی(ع)، با مضمون "آقا شنیده ام جگرت شعله ور شده... " بروزیم...
    یـ مهدی (عج) ـا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی