آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

review

یه کار باحال ! :دی

میخوام از اول شروع کنم، 10تا 10تا یا 20تا 20تا پستامو بخونم و از هرکدوم، یکی دو جمله که main idea هستن رو کپی کنم اینجا :)

بیشتر به خاطر یه تحقیقیه که دارم رو خودم میکنم ! میخوام ببینم توی این 5ماه، واقعا اونقدری که ادعاشو دارم ثبات داشتم یا نه !


اولین 15تا پست من ever :دی :

3. مدتی بود که میدونستم نیاز دارم جایی بنویسم ...ولی این دونستنه پس ذهنم بود ! نمیفهمیدمش :دی تا اینکه دوستی (دیشب) وبلاگشو بهم معرفی کرد و منو به این فکر انداخت که "چه خوب :) !! این همون چیزیه که نیازش داشتم" ...

4. خوب انگار 29 روز ترسناک در پیش داریم :))

5. اینقدر اون تو شلوغه که نمیدونم از کجاش شروع کنم :| مثل یه اتاق خیلی شلوغ و کثیف میمونه که میخوای تمیزش کنی /امشب با شاهین حرف زدم .. چقدر ما آدما شبیه همیم !! دغدغه هامون ... نگرانی هامون ... ترس هامون ... امید هامون ... حتی بعضا تجربه هامون !!

6. یا به قول امین(جون!)اصولا آدم از سگ پست تره :| چی میشه که یه آدمی فکر میکنه که فقط اونه که درست فکر میکنه؟ درست زندگی میکنه؟ هرکی مثل اون زندگی نکنه خره؟ :| /کاش یاد بگیریم که "چیزی رو که برای خودت نمیپسندی، برای بقیه هم نپسند" ...

7. داشت با خنده ی از ته دل بد شانسی های امروزشو برام تعریف میکرد :دی

8. مترو، بهارستان، نگارستان، ناهار(کشک بادمجون)، باغ، عکس، تولد رضا و زهرا

9. میدونستین که من خوشبخت ترین آدم دنیام ؟ :) همین ...

10. من دوست دارم چیزهای نا آکادمیک بنویسم هاا ! ولی چه کنیم ؟ :)) نمیشه :| 1ماه مونده .. بعدش حرف برای زدن زیااااادهه :))

11. میخوام از این به بعد هروقت خواستم ناراحت شم به اصغر(اسمیه که من برای اون پسر لواشک فروش گذاشتم !) فکر کنم . خجالت بکشم که زیر همچین مشکلایی(مثلا کم شدن نمره، دور بودن از یار(!!) یا هر مشکل دیگه ای ..) قراره کم بیارم :| زشته انصافا :دی

12. مطلب زیر عینا از وایبر کپی شده و نویسنده‌ی این وبلاگ در آن دست نبرده است ...

13. وقتی بهت شوک وارد میشه، اشتباهه که فک کنی "اگه آدم قوی ای هستم حتما باید هنوزم شاد باشم" ... اشتباهه آقا :| ناراحتت رو بشو، گریتو بکن، بعدش قوی تر از قبل پاشو .. حرکت رو به جلوتو از دست ندهخواهش میکنم :|

14. تصمیم گیری برای رفتن یا نرفتن به مهمونی، رفتیم :دی، کیا (دلم برات تنگ میشه کثافت :'()، یاسی، حامد و سمانه، بقیه :دی، معذب-طور، پیاده روی، مترو شریف

15. در میان آنها، بعدالت داوری می‌شود؛ و ستمی بر آنها نخواهد شد!(54) / وعده‌های الهی تخلّف ناپذیر است! / سخن آنها تو را غمگین نسازد! تمام عزّت (و قدرت)، از آن خداست؛ و او شنوا و داناست! (65)


  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

منکه آرشیو وبلاگم رو تقریبا از دست دادم ولی اگه داشتمش، شاید همچین برنامه ای رو روش پیاده میکردم، با این‌تفاوت که ببینم همونقدر که ادعاشو دارم تونستم تغییر کنم و زندیگمو بهتر کنم یا نه:)
پاسخ:
چرا از دست دادین ؟ :/ 
خوبه این کارا .. :) من ادامش ندادم ولی میخوام بدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی