آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کلاس موفقیت، جلسه پنجم (و آخر)

جلسه ی اول و دوم که "هدف" بود، سومین جلسه "تغییر در شیوه ی نگرش" بود و قبلیه هم "شرط گذاری و باور" رو توضیح داد ..

این جلسه راجع به "درس گرفتن از کائنات" هستش :)


برای مقابله با انرژی منفی میشه چند تا کار کرد:

1) ازش فاصله بگیر .. مگه زورت کردن (مثلا) آهنگ غمگین گوش کنی ؟!!

2) جریان سازی کن (میاد میگه "من بدبختم" شرو کن مسخره بازی و اینا .. مثلنی !)

3) به جریانات منفی توجه نکن

4) هرگز حدیث حاضر غائب شنیده ای ؟ من در میان جمع و دلم جای دیگریست ...


یه سری کلید واژه:

فشار -> الماس / مزاحمت -> مروارید / مخالفت -> اوج گیری(بادبادک) ....


پیامبر به ابوذر میگه که نسبت به عمرت بخیل باش ! (هر روز داری 86400 ثانیه رو دور میریزی :|)


شب هرچی تاریکتر بشه به صبح نزدیکتره ...

وقتی بارون میاد، گنجشک زیر برگ درخته و هیچی نمیگه .. ولی وقتی تموم میشه دوباره در میاد و شادمانه آوازشو میخونه :)

بارون به همه جا یکسان میریزه ... تو هم به همه یکسان لطف کن !

پاییز میگه که طلایی شو و بمیر !


هر مسئله ای علاوه بر پیامش، خیر و موهبتی هم برامون داره. اگر از یه مشکلی درس مورد نظر رو نگیری، هی مشکلای دیگه درست میشن تا درسه رو بگیری بالاخره :)) آش کشک خالس انگار :)) !!

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

:) مرسی .. خوب بود خیلی، و لازم ! :)
میخواستم یه دور خودم دوره کنم، تو کردی برام دیگه :دی

میس هیز کلسز :(
نیــد هیم !
پاسخ:
:) خواهش میشود بانو ! ;) :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی