آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خارج از روزمرگی های زندگی ..

دین دین دین دیدین دین دیدیدیدین دین دین دین دیدین دین دیدیدیدین .... :دی (1@)


سرما خوردم :/ آب ریزش بینی و اصن یه وضعیتی .. ! :دی صبح اینقد حالم بد بود که نرفتم بیان !! ولی الآن بهترم :)


میدونی ؟ خیلی سخته آدم تو یه وضعیت نا-خوبی باشه، ولی هیچ کاری ازش بر نیاد که بکنه :| یه حالت dead lock مانندیه که هر روز بیشتر رو اعصاب میره :-"


خیلی جالبه ! تا میام خسته شم، کم بیارم، شروع کنم غر زدن و ....، یه اتفاقی میفته که باعث میشه ببینم هنوز خیــــلی مونده تا بخوای غرغر کنی پسر ! مرد باش :| جمع کن خودتو :/ (2@)

لبخند تو لبخند منه :)

3> فک کنم مکان خیلی مهم بود، ولی خوب شد که به زمانش بیشتر توجه کردی 3> :) مرسی :-*


راستی :) مربعمون بزرگ تر شده ! :) :-شکرت_خدام ... بعد از یه سری دست انداز به یه ثبات خوبی فک کنم رسیدیم ..

باز هم دست انداز هست ! ولی اشکالی نداره :) بازم ردشون میکنیم :) به ثبات های بزرگتر و سخت تری میرسیم که به این راحتی از بین نرن دیگه :) به مربع رنگی رنگی تری میرسیم :) به جایی میرسیم که زلزله هم نمیتونه ازمون رد بشه ! این کوه تا وقتی اون درخت توش ریشه داره محکم وای میسه ... بیدی میشیم که از این بادها که هیچی ! از طوفان هم نلرزه :)

به امید اون روز که دور هم نیست ...


چقد کار داریم این روزا !! :| و این برای پنجمین باره که میبینم "1ساعت دیگه هم گذشت که !! :| یه غلطی کن خوب" :)) :دی

-------------------------------

پ.ن.1: Yanni, keys to imaginations

پ.ن.2: اینا حرفای چند روز اخیرمن .. یه سریاشونم یادم نیست دقیق .. ولی هنوز میتونم حسشون کنم :)


  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

:) قالب جدید مبارکــــــــــــــــــ :)
از همه قبلیا قشنگتره :)
درباره بقیه حرفاتم : :) <3
پاسخ:
مرسی :) :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی